مسابقه آی قصه

جشنواره «ایران ۱۵۰۰» چه بخش‌هایی دارد؟

پویش ایران 1500

پادکست و ویدیو و نقاشی مهمان جشنواره «ایران ۱۵۰۰»

جشنواره «ایران ۱۵۰۰» آغاز شد و علاقمندان می‌توانند در بخش اصلی این جشنواره ایده‌ها و تصورات خود از ایران در سال ۱۵۰۰ را در قالب پادکست و ویدیو، کارتون،کاریکاتور و داستان و گزارش ارائه دهند.

به گزارش آی‌قصه؛  نوروز ۱۴۰۰، تجربه‌ متفاوتی برای مردم ایران به حساب می‌آید و وارد قرن جدیدی می‌شوند. توسعه غیرقابل باور تکنولوژی سبب شد، قرن حاضر، یکی از متفاوت‌ترین قرن‌ها برای بشر باشد. حالا این سوال پیش می‌آید که ۱۰۰ سال آینده ایران و جهان به شکل خواهند بود؟

شرکت دانش‌بنیان «آی‌قصه» با همکاری سازمان فناوری اطلاعات جشنواره «ایران ۱۵۰۰» را برگزار می‌کند و پذیرای ایده‌ها و تصورات مردم از سال ۱۵۰۰ است.

این جشنواره مختص کودک و خانواده است و از جمعه اول اسفندماه آغاز شد. این جشنواره دارای سه بخش اصلی، بخش ویژه و بخش ويژه کودکان است و علاقمندان می‌توانند در هرکدام از این بخش‌ها آثار خود را ارسال کنند.

بخش اصلی، دارای سه قسمت پادکست يا ویدیو، کارتون یا کاریکاتور و متن (داستان، گزارش وغیره) است. مخاطبان می‌توانند این آثار را به سه روش به جشنواره ارسال کنند. در ابتدا آثارشان را در قالب پست در شبکه‌های اجتماعی مختلف منتشر کنند و هشتگ مسابقه (#IRAN1500 و #ایران۱۵۰۰) را در پست‌هایشان بگذارند تا به صورت در مسابقه شرکت کنند. دومین راه ارسال آثار از طریق پست است. به این صورت که شرکت‌کنندگان روی پاکت نامه گیرنده را «#ایران۱۵۰۰» می‌نویسند و آن را پست می‌کنند. پستچی مستقیم آثار آنها را به دست آی‌قصه می‌رساند. مخاطبان همچنین می‌توانند آثار خود را در سایت جشنواره در بخش فرم ارسال آثار بارگذاری کنند.

این جشنواره جمعه اول اسفندماه آغاز شده است و شرکت‌کنندگان می‌توانند تا ۳۰ فروردین ماه ۱۴۰۰ آثار خود را به سایت جشنواره  به آدرس   ir1500.ir ارسال کنند. مجموعه‌ این ایده‌ها در پایان این جشنواره گردآوری می‌شود و زمان داوری آثار نیمه اردیبهشت است. پس از آن به خلاقانه‌ترین و متفاوت‌ترین ایده جوایز ارزنده اهدا خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *