خبرها

حضور استارت‌آپ «آی‌ قصه» در چهاردهمین جشنواره وب و موبایل

آی‌ قصه و جشنواره وب و موبایل

استارت‌آپ آی‌ قصه که یک اپلیکیشن فعال در حوزه کودک و داستان و قصه‌گویی است، در چهاردهمین جشنواره وب و موبایل شرکت کرد.

به گزارش آی‌ قصه، جشنواره وب و موبایل ایران، جشنواره رقابت بین اپلیکیشن‌ها و سایت‌ها است. جشنواره وب و موبایل هرساله درگروه‌های مختلف یک وب‌سایت و یک نرم‌افزار موبایل را با رای داوران به عنوان برگزیده معرفی و به آن تندیس برترین وبسایت یا برترین نرم‌افزار موبایل ایران را در حوزه وب و موبایل ایران اهدا می‌کند. در این جشنواره همچنین بخش محبوب‌ترین وبسایت یا نرم‌افزار موبایل ایران توسط رای مردمی انتخاب می‌شود.

آی قصه و جشنواره وب و موبایل

برای رای‌دادن به آی‌قصه این‌جا کلیک کنید


سال گذشته همچنین این استارت‌آپ توانست ۳ جایزه اول و اصلی این جشنواره را در بخش خانواده و کودک از نظر داوران و همچنین از نظر مردم به دست بیاورد. آی‌قصه علاوه بر این، جوایز و افتخارات دیگری نیز در کارنامه خود دارد از جمله منتخب برگزیده فارغ‌التحصیلان دانشگاه استنفورد و برگزیده داوران روسیه در رویازی.

این استارت‌آپ از سال ۹۷ شروع به فعالیت کرد و در این مدت، فعالیت‌های فرهنگی و هنری گوناگونی در زمینه ادبیات کودک و قصه‌گویی انجام داده است. تیم آی‌ قصه تا امروز، ۵۰۰ قصه تولید کرده و اکنون اپلیکیشن آن بیش از ۱۵۰هزار بار نصب شده است. این تیم همچنین ۷ عنوان کتاب قصه و یک اپلکیشن قصه‌گو تولید کرده است.

آی‌‌قصه امسال هم در چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران در دسته خانواده و کودک شرکت کرده است و کاربران می‌توانند تا ۳۰ بهمن‌ماه در وبسایت آی‌قصه به آن رای دهند.

در ویدیوی زیر می‌توانید نحوه رای دادن به استارت‌آپ آی‌قصه در چهاردهمین جشنواره وب و موبایل را مشاهده کنید:

دیدگاهی در مورد “حضور استارت‌آپ «آی‌ قصه» در چهاردهمین جشنواره وب و موبایل

  1. طاهره بختیاریان گفت:

    شما عالی هستی عزیزان آی قصه♥️💐🙏🏻

  2. طاهره بختیاریان گفت:

    درود وسپاس فراوان نثار عزیزان آی قصه♥️💐🙏🏻

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *