معرفی قصه

داستان صوتی دوستی دیزی و پاپی

دوستی دیزی و پاپی

داستان صوتی «دوستی دِیزی و پاپی» داستان یک گل مهربون به نام «دیزی» است که در دل جنگل زندگی می‌کند.دیزی تنها گل کوچولو اون جنگل است. با اینکه همه درختا از اون مراقبت می‌کردند اما دیزی کوچولو خیلی احساس تنهایی می‌کرد تا اینکه یک روز صبح یک دونه کوچولو درست کنارش سرش را از دل خاک بیرون آورد. این داستان کودک بامزه را سینتیا پلات نوشته و ترجمه آن را تیم تحریریه‌ی آی‌قصه به عهده داشته است. داستان صوتی دوستی دیزی و پاپی با گویندگی یاشار ابراهیمی و تصویرگری مریم جاودانی در اپلیکیشن قصه‌های صوتی کودکانه آی‌قصه منتشر شده است.

داستان صوتی کودکانه دوستی دیزی و پاپی

بخش‌هایی از داستان صوتی کودکانه جدید دوستی دیزی و پایی را در ادامه می‌خوانید:

در یک جنگل بزرگ و سرسبز وسط یک عالم درخت که شاخه‌هایشان رفته بود تو دل آسمون یک گل کوچولو و خوشگل زندگی می‌کرد. اسم این گل کوچولو «دیزی» بود. دیزی کوچولو از اول زندگیش تنها گل اونجا بود و تنهایی وسط آنهمه درخت بلند و پرشاخ و برگ بزرگ شده بود. درخت‌ها برایش سایه درست می‌کردند و وقتی باد و بارون می آمد، شاخه‌های بلندشان را مثل چتر بالای سر دیزی کوچولو می‌گرفتند تا دیزی کوجولو یه وقت سرما نخوره و گلبرگ‌های خوشگل و خوشرنگش در باد و بارون اذیت نشود.

دوستی دیزی و پاپی

دیزی درختان را خیلی خیلی دوست داشت و درختان هم دیزی را خیلی دوست داشتند و مراقبش بودند؛ اما بعضی وفتا درختا که قدشان خیلی خیلی خیلی از دیزی بلندتر بود،شروع می‌کردند به حرف زدن با همدیگه و بعدش غش غش می‌خندیدند. دیزی صدای خنده‌ها را می شنید و خیلی دوست داشت وقتی درختا حرف می‌زنند، بتواند صدای پچ پچ برگ‌ها را هم بشنود و او هم مثل اونا غش غش بخنده اما درختا خیلی خیلی بزرگ‌تر از دیزی بودن و او خیلی خیلی کوچولو بود.

دیزی کوچولو خیلی احساس تنهایی می‌کرد. از اینکه نمی‌تونست با کسی حرف بزنه. به همین خاطر دیزی کوچولو فقط و فقط یک آرزو داشت. اینکه بتونه با یکی حرف بزنه و بعد هم غش غش بخنده و از تنهایی دربیاد…..تا اینکه یک روز دیزی با نور خورشید و چهچه پرنده‌ها از خواب بیدار شد. یه خمیازه جانانه کشید و یه کش و قوس حسابی به برگ‌ و سافه‌هایش داد و گلبرگ‌های رنگارنگش رو تکان داد. سرش را بالا برد تا نگاهی به اطرافش بندازه که یک چیز جالب دید. یه دونه کوچولو بانمک درست کنارش سرش رو از خاک بیرون آورده و داره بهش نگاه می‌کنه

ادامه دارد….

ویدئوی قصه دوستی دیزی و پاپی

حالا وقت آن است که کودکتان را دعوت کنید تا ویدئویی از این داستان صوتی کودکانه جدید و جذاب ببیند و لذت ببرد.

این قصه کودک را کجا بشنویم؟

داستان صوتی کودکانه دوستی دیزی و پاپی در اپلیکیشن قصه‌های کودکان آی قصه منتشر شده است. با کلیک روی عکس‌های زیر به اپلیکیشن یا وب‌اپلیکیشین آی‌قصه بروید و قصه های صوتی کودکانه بشنوید.

داستان صوتی کودکانه

داستان صوتی کودکانه

داستان صوتی کودکانه دوستی دیزی و پاپی از مجموعه‌ی «هزار قصه» یکی از تولیدات قصه‌های صوتی کودکانه از آی قصه است.

مجموعه‌ی هزارقصه شامل چندین قصه کودک است که کاملاً توسط تحریریه‌ی آی‌قصه تولید می‌شوند. تمامی حقوق مربوط به این قصه‌ها اعم از چاپی و نشر آنلاین آن برای شرکت دنیای کودکان آی قصه محفوظ است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *