معرفی قصه

داستان صوتی ماموریت سپید ابری

ماموریت سپید ابری

داستان صوتی ماموریت سپید ابری، درباره‌ی «سپید» ابر شیطونی است که باعث رعد و برق و ترس بچه‌ها به خصوص تارا کوچولو شده بود. به همین خاطر جریمه شد. او باید آنقدر بشکن می‌زد و برف روی سر تارا کوچولو می‌ریخت تا او بتواند آدم برفی گنده‌ای که همیشه دوست داشت را بسازد. این داستان صوتی بامزه را فریناز مختاری نوشته و نیلوفر برومند آن را تصویرسازی کرده است. داستان صوتی ماموریت سپید ابری با گویندگی سینوره کفاش طلب در اپلیکیشن قصه‌های صوتی کودکانه آی‌قصه منتشر شده است.

داستان صوتی کودکانه ماموریت سپید ابری

بخش‌هایی از داستان صوتی کودکانه ماموریت سپید ابری را در ادامه می‌خوانید:

لی‌لی، ابر مهربان و آرامی بود. درست برعکس سپید، دوستش که توی شهر ابرها، به بازیگوشی و شیطنت معروف بود.
یکی از روزهای زمستان که هوا سرد بود و برف، شهر را سفیدِ سفید کرده بود، لی‌لی خیلی آرام نشسته بود گوشه‌ی آسمان و داشت بچه‌ها را تماشا می‌کرد که مشغول برف بازی بودند.

ماموریت سپید ابری


سپید اما مشغول شیطنت بود. او سوار دوستش، باد شده بود و با صدای بلند فریاد می‌زد: «بروووو…. تندترررر…. آفریییییییییین…. تند‌تر حرکت کن».
سپید و باد آنقدر سرعت گرفته بودند که نزدیک لی‌لی شدند. باد با دیدن لی‌لی هرچه قدر تلاش کرد نتوانست سرعتش را کم کند و چون، آسمان به خاطر سرمای زیاد، یخ زده بود، سُر خورد و سپید محکم خورد به لی‌لی.
صدای فریاد و ناله‌ی لی‌لی و سپید بلند شد و به شهر رسید.
مردم شهر از آن پایین به آسمان نگاه کردند و با هم گفتند: «رعد و برق!»
همه‌ی بچه‌هایی که مشغول برف بازی بودند، ترسیدند و قایم شدند. تارا کوچولو که تازه می‌خواست آدم‌برفی درست کند زد زیر گریه و رفت توی خانه.

ادامه دارد…

ویدئوی قصه کودکانه ماموریت سپید ابری

حالا وقت آن است که کودکتان را دعوت کنید تا ویدئویی از این داستان صوتی کودکانه جدید و جذاب ببیند و لذت ببرد.

این قصه کودک را کجا بشنویم؟

داستان صوتی کودکانه ماموریت سپید ابری در اپلیکیشن قصه های کودکان آی قصه منتشر شده است. با کلیک روی عکس‌های زیر به اپلیکیشن یا وب‌اپلیکیشین آی‌قصه بروید و قصه های صوتی کودکانه بشنوید.

داستان صوتی کودکانه
داستان صوتی کودکانه

داستان صوتی کودکانه جدید سهراب و غول فنجان چای از مجموعه‌ی «هزار قصه» یکی از تولیدات قصه های صوتی کودکانه از آی قصه است.

مجموعه‌ی هزارقصه شامل چندین قصه کودک است که کاملاً توسط تحریریه‌ی آی‌قصه تولید می‌شوند. تمامی حقوق مربوط به این قصه‌ها اعم از چاپی و نشر آنلاین آن برای شرکت دنیای کودکان آی قصه محفوظ است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *