معرفی قصه

قصه صوتی کودکان | فیل کوچولو و سنگ جادو

قصه صوتی کودکان | قصه فیل کوچولو و سنگ جادو

قصه فیل کوچولو و سنگ جادو درباره‌ی فیلی است که از شنا کردن در برکه می‌ترسد و دوست ندارد آب‌بازی کند. تا اینکه سر و کله‌ی یک قورباغه پیدا می‌شود و با یک سنگ جادویی، ترس فیل کوچولو را از بین می‌برد. این قصه صوتی کودکان را با ترس آشنا می‌کند و به آن‌ها یاد می‌دهد چگونه با ترس‌هایشان روبه‌رو بشوند و از پس آن‌ها بربیایند. نویسنده‌ی این قصه کودکانه معصومه پیریایی است. تصویر این قصه را نیلوفر برومند کشیده است. نرگس آهازان نیز این داستان کوتاه را قصه‌گویی کرده است. قصه شب فیل کوچولو و سنگ جادو در اپلیکیشن قصه کودک آی قصه منتشر شده است.

قصه صوتی کودکان فیل کوچولو و سنگ جادو نوشته‌ی معصومه پیریایی است
نیلوفر برومند برای این قصه صوتی کودکان تصویرگری کرده است
نرگس آهازان این قصه صوتی کودکان را خوانده است


خلاصه قصه صوتی کودکان فیل کوچولو و سنگ جادو

فیل کوچولوی قصه‌ی ما یک مشکلی داشت! فیل کوچولو از آب می‌ترسید و دوست نداشت توی برکه بازی کند. او همه‌ش فکر می‌کرد برکه عمیق است و ممکن است توی برکه غرق بشود. هرچه بابا و مامان به او می‌گفتند که «اشتباه می‌کنی، آب ترس نداره…» باز هم فیل کوچولو می‌ترسید و حاضر نمی‌شد برود توی آب.

قصه صوتی کودکان فیل کوچولو و سنگ جادو
فیل کوچولو و سنگ جادو | قصه صوتی کودکان

یک روز دوست‌های فیل کوچولو، همه‌ با هم تصمیم گرفتند که به برکه بروند و با هم بازی کنند. فیل کوچولو هم همراه آن‌ها رفت. اما چون از آب خوشش نمی‌آمد، کنار برکه نشست و نرفت توی آب.

دوست‌های فیل کوچولو همه با هم پریدند توی آب و شروع به بازی کردند. آن‌ها روی هم آب می‌پاشیدند و با خرطوم‌هایشان همدیگر را خیس می‌کردند؛ اما فیل کوچولو همانطور کنار برکه نشسته بود و غصه می‌خورد.

در همین لحظه چند تا برگ گل نیلوفر که روی آب ولو بودند تکان خوردند و از زیر آن‌ها …

ادامه دارد…


ویدئوی قصه صوتی کودکان فیل کوچولو و سنگ جادو

تیم اپلیکیشن قصه صوتی کودکان آی قصه به تازگی شروع به انتشار ویدئوی کوتاهی از قصه‌ها منتشر کند. ما بازخوردهای خوبی از کودکان و والدین گرفتیم و به زودی می‌توانید ویدئوی داستان صوتی محبوب‌تان را در سایت آی قصه ببینید.


از کجا بشنویم؟

قصه کودکانه فیل کوچولو و سنگ جادو در اپلیکیشن قصه صوتی کودکان آی قصه منتشر شده است. شما می‌توانید با کلیک روی عکس‌های زیر به اپلیکیشن یا وب‌اپلیکیشین آی‌قصه بروید و صدها داستان کوتاه و بلند برای کودک عزیزتان پخش کنید.

قصه صوتی کودکان را در اپلیکیشن آی قصه بشنوید
در وب‌اپلیکیشن آی قصه صدها قصه صوتی کودکان پیدا می‌کنید


قصه کودکانه فیل کوچولو و سنگ چادو از مجموعه‌ی «هزار قصه» یکی از تولیدات قصه صوتی کودکان از آی قصه است. این قصه همچنین در کتاب قصه‌های حیوانکی (جلد ۴) نیز چاپ شده است. این کتاب را از این لینک می‌توانید خریداری کنید.

مجموعه‌ی هزارقصه شامل چندین قصه شب و قصه کودک تک‌اپیزودی است که کاملاً توسط تحریریه‌ی آی‌قصه تولید می‌شوند. تمامی حقوق مربوط به این قصه‌ها اعم از چاپی و نشر آنلاین آن برای شرکت دنیای کودکان آی قصه محفوظ است.


یک قصه صوتی کودکان دیگر بشنوید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *