مسابقه آی قصه

چگونه آثار خود را به جشنواره «ایران ۱۵۰۰» ارسال کنید؟

روش اول؛ فرم ارسال آثار را در سایت جشنواره «ایران ۱۵۰۰» پرکنید

علاقمندان برای شرکت در جشنواره «ایران ۱۵۰۰» می‌توانند در سایت جشنواره آثار خود را بارگزاری کنند.

به گزارش آی‌قصه؛ قرن حاضر رو به پایان است و گسترش دنیای ارتباطات، رشد غیرقابل باور تکنولوژی در کنار توسعه‌ مفاهیم علوم انسانی، این قرن را از تمام آن‌چه در گذشته اتفاق افتاده است، متمایز می‌کند. حالا این سوال پیش می‌آید که با توسعه سریع تکنولوژی ۱۰۰ سال آینده در ایران و جهان چه تغییراتی ایجاد می‌شود؟

شرکت دانش بنیان «آی‌قصه» با همکاری سازمان فناوری اطلاعات جشنواره‌ای برگزار می‌کند که مختص کودک و خانواده است و فرصتی است تا همه مردم، ایران و جهان را در ۱۰۰ سال آینده تصور کنند و ایده‌های خلاقانه خود را در قالب ویدیو و نقاشی و پادکست و ویدیو و غیره به جشنواره «ایران ۱۵۰۰» ارسال کنند و آثار خود را مورد داوری قرار دهند.

روش ارسال آثار به سه روش است. در روش اول شرکت کنندگان می‌توانند به سایت ir1500.ir مراجعه کنند. فرم ارسال آثار در سایت موجود است. شرکت‌کننده در این فرم باید نام و نام خانوادگی،شماره تماس، ایمیل و محل سکونت خود را قید کند. در هرکدام از بخش‌های جشنواره را هم که می‌خواهد شرکت کند، انتخاب کند.

در این فرم همچنین شرکت‌کننده مورد نظر باید مشخص کند که می‌خواهد ایده خود را در قالب «پادکست یا ویدیو»، «کارتن یا کاریکاتور» یا «متن» به این جشنواره ارسال کند.

سپس در بخش بازگزاری فایل، افراد آثار خود را قرار می‌دهند و اگر نیازی به توضیحات اضافی بود، در باکس پایانی آن توضیحات ارائه می‌شود و در پایان برای شرکت در جشنواره گزینه «ارسال» را انتخاب می‌کنند. به این صورت به جمع شرکت‌کنندگان جشنواره «ایران ۱۵۰۰» می‌پیوندند.

متقاضیان می‌توانند تا ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ از طریق فرم ارسال آثار، ایده‌های خود را به سایت  ir1500.ir  مراجعه کنند تا پس از پایان مورد مهلت و داوری‌ها به خلاقانه‌ترین ایده جوایز ارزنده اهدا شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *