مسابقه آی قصه

نامه‌رسان آثار شرکت‌کنندگان جشنواره «ایران ۱۵۰۰» را به آی‌قصه می‌رساند

پویش ایران 1500

بخش سوم راهنمای: چگونه آثار خود را به جشنواره «ایران ۱۴۰۰» ارسال کنید؟

روش سوم؛ نامه‌رسان آثار شرکت‌کنندگان جشنواره «ایران ۱۵۰۰» را به آی‌قصه می‌رساند

علاقمندان برای شرکت در جشنواره «ایران ۱۵۰۰» می‌توانند آثار خود را در قالب نامه به آی‌قصه ارسال کنند. تنها کافیست روی پاکت نامه نام گیرنده را #ایران۱۵۰۰ بنویسند و پست کنند.

به گزارش آی‌قصه؛ جشنواره «ایران ۱۵۰۰»، جشنواره‌ای است که به دنبال ایده‌های متفاوت و خلاق و بامزه از تصورات آدم‌ها درمورد ایران در ۱۰۰ سال آینده می‌گردد. قرن حاضر در حال پایان است و با توسعه باورنکردنی تکنولوژی، قرنی متفاوت‌ را برای بشر رقم زد. حالا این سوال پیش می‌آید که ۱۰۰ سال دیگر ایران و جهان به چه شکل خواهد بود؟

شرکت دانش‌بنیان «آی‌قصه» با همکاری سازمان فناوری اطلاعات کودکان و خانواده‌هایشان را دعوت می‌کند تا در این جشنواره شرکت و ایده‌ها و تصورات خود در مورد ایران در سال ۱۵۰۰ را ارسال کنند.

یکی از روش‌های ارسال آثار برای شرکت در این جشنواره بسیار متفاوت است. دیرزمانی است که با توسعه تکنولوژی رسم زیبای ارسال نامه و انداختن پاکت پست به صندوق پست تقریبا به فراموشی سپرده شده است. حالا در جشنواره «ایران ۱۵۰۰» متقاضیان می‌توانند آثار خود را در پاکت پستی گذاشته، روی پاکت در بخش گیرنده #ایران۵۰۰  را بنویسند و پست کنند. نامه مستقیم به دست آی‌قصه می‌رسد. اگر اثر شرکت‌کنندگان دیجیتالی چون ویدیو و عکس است، می‌توانند به صورت سی‌دی یا به صورت پرینت، آنها را ارسال کنند.

شرکت‌کنندگان همچنین می‌توانند آثار خود را در سایت جشنواره به آدرس ir1500.ir بارگذاری کنند یا در قالب پست در شبکه‌های اجتماعی مختلف منتشر کنند و هشتگ مسابقه (#ایران۱۵۰۰ و #IRAN1500) را در پست‌هایشان بگذارند.

شرکت‌کنندگان تا ۳۰ فروردین ماه ۱۴۰۰ فرصت دارند تا ایده‌های خود را به سایت  ir1500.ir  ارسال کنند و پس از پایان مهلت آثارشان تا نیمه اردیبهشت توسط داوران آی‌قصه داوری می‌شود و به متفاوت‌ترین و خلاقانه‌ترین و بامزه‌ترین آثار جوایز ارزنده اهدا خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *