خبرها

خبر خوب آی‌قصه برای نوجوانان

کتاب های صوتی و رمان صوتی برای نوجوانان

آی قصه: مدتی بود که پیام‌های زیادی از والدین عزیز می‌گرفتیم که از ما آی‌قصه‌ای‌ها می‌خواستند تا برای نوجوان‌ها هم دست به کار بشویم و قصه تولید کنیم. جدا از پیام‌ها، کم‌کم خود مخاطبان آی‌قصه هم بزرگ شدند و گفتند ما از شنیدن قصه به شنیدن داستان سفر کردیم! در نتیجه از ما رمان و داستان جدی، البته صوتی خواستند! این شد که خیلی فکر کردیم، خیلی جلسه گذاشتیم، خیلی صحبت‌ها کردیم تا اینکه دیدیم یک عالمه کتاب‌های خوب نوجوان از نویسندگان ایرانی و خارجی با ترجمه‌های خوب وجود دارد که حیف است به گوش نوجوان‌ها نرسد. پس آستین‌ها را بالا زدیم و شروع کردیم، تا برای نوجوان‌هایی که اهل کتاب‌اند یا آن‌هایی که اهل کتاب‌اند اما حوصله‌ی خواندن‌اش را ندارند، بهترین کتاب‌های نوجوان را شنیدنی کنیم تا درِ گوش‌شان بگذارند و با خیال راحت، روز و شب، هر جا که دوست داشتند گوش بدهند. این شد که بخش جدیدی برای کتاب صوتی نوجوانان در آی‌قصه راه انداختیم و اسمش را هم گذاشتیم کتاب‌های درِ گوشی.

کتاب صوتی برای نوجوانان و رمان صوتی نوجوان در آی قصه

کتاب های صوتی برای نوجوانان

‎ما در کتاب‌های درگوشی برای هر کتاب یک قصه جدید درست می‌کنیم تا شما از آن لذت دوچندان ببرید! کتاب‌های صوتی نوجوان با بهترین صداها آنقدر برای نوجوان‌های عزیز جذاب است که حتی آن‌هایی هم که اهل کتاب نیستند به شنیدن‌شان تشویق می‌شوند. ‎مطمئن باشید.

‎یکی دو هفته‌ی دیگر ‎که اپلیکیشن آی قصه برای کتاب صوتی مناسب‌تر بشود یک تجربه‌ی تازه را با شما شریک می‌شویم! ‎پس کتاب‌های «درِ گوشی» آی‌قصه در راه است و به زودی خبر رونمایی‌اش را اعلام می‌کنیم. شاید این بار حضوری و شاید در یک شهر جز تهران! برای اینکه از تازه‌ترین اتفاقات باخبر بشوید، صفحه‌های اینستاگرام آی‌قصه و اینستاگرام درگوشی را دنبال کنید.

اگر تازه به جمع آی‌قصه اضافه شده‌اید و هنوز اپلیکیشن قصه های صوتی کودکانه آی قصه را نصب نکرده‌اید، از لینک‌های زیر می‌توانید اپلیکیشن را روی گوشی‌های اندرویدی نصب کرده یا از نسخه‌ی وب‌اپلیکیشن برای گوشی‌های غیراندرویدی استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *