مسابقه آی قصه

کودکان ۱۰۰ صدسال آینده را تصور کنند

کودکان ۱۰۰ صدسال آینده را تصور کنند

شرکت دانش بنیان «آی‌قصه» با همکاری سازمان فناوری اطلاعات جشنواره «ایران ۱۵۰۰» را برگزار می‌کند. کودکان می‌توانند ایده‌ها و تصورات خود از سال ۱۵۰۰ را به جشنواره ارسال کنند.

به گزارش آی‌قصه؛ نوروز ۱۴۰۰، نه تنها برای بزرگسالان که برای کودکان تجربه متفاوتی است. پایان قرن همواره مانند یک معماست و آدم‌ها فکر می‌کنند پس از آن چه اتفاقاتی خواهد افتاد؟ تصورات کودکان زیبا و گاه فراتر از ذهن بزرگسالان است. جشنواره «ایران ۱۵۰۰» هم محلی برای گردآوری ایده‌ها و تصورات کودکان از ایران در سال ۱۵۰۰ است.

این جشنواره سه بخش دارد که در بخش ویژه کودکان، آنها می‌توانند ایده‌های خود را در قالب نقاشی‌، پادکست‌ و فایل‌ صوتی به جشنواره «ایران ۱۵۰۰» عرضه کنند.

کودکان با کمک پدر و مادران خود همچنین می‌توانند با سه روش در این مسابقه شرکت کنند. روش اول بارگزاری آثار کودکان در سایت جشنواره با عنوان « ir1500.ir» است، روش دوم ارسال نامه به آی‌قصه است. تنها کافیست کودکان روی پاکت نامه، نام گیرنده را #ایران۱۵۰۰ بنویسند و به صندوق پست بیاندازند.

در روش سوم کودکان می‌توانند اثر خود را در قالب پست در شبکه‌های اجتماعی مختلف منتشر کنند و هشتگ‌های مسابقه #IRAN1500 و #ایران۱۵۰۰ را در پست‌هایشان قرار دهند تا به این صورت به جمع شرکت‌کنندگان جشنواره «ایران ۱۵۰۰» بپیوندند.

جشنواره «ایران ۱۵۰۰» از جمعه اول اسفندماه ۹۹ آغاز شده است و کودکان فرصت دارند تا ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ آثار خود را به سایت مسابقه ir1500.ir  ارسال کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *