خبرها

یک جلسه‌ی صمیمی با مدیر سازمان فناوری اطلاعات ایران

آی‌قصه: یکشنبه‌ی هفته‌ای که گذشت، ۷ دی ۱۳۹۹، آی‌قصه میزبان یک شخصیت خاص دولتی بود. جلسه‌ای با حضور امیر ناظمی، رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران و معاون وزیر ارتباطات، که با گفتگو درباره‌ی آی‌قصه و چشم‌اندازهاش و به صرف گز اصیل اصفهان سپری شد.

آقای ناظمی پس از این جلسه یادداشت کوتاهی درباره‌ی آی‌قصه در اینستاگرام خود نوشت که در ادامه می‌خوانید:

«‌دیروز مهمان آی قصه بودم. استارت‌آپی که برایمان قصه می‌سازد. این #استارت‌آپ به دلیل #مدل_کسب‌وکار و نوع فعالیتی که دارد که شاید یکی از قابل‌توجه‌ترین استارت‌آپ‌های ایران است.

این گروه به نوعی از #جمع‌سپاری هنرمندان مختلف استفاده می‌کند. هنرمندانی که راوی قصه‌های بچه‌ها هستند؛ از خانم برومند تا خانم پاوه‌نژاد و لیلی رشیدی و #آقای_حکایتی نسل ما.
‌‌
غیر از آن‌که #آی_قصه #پلتفرم عرضه داستان برای #کودکان است؛ محلی برای ارائه خلاقیت هم هست. کارکترهای مختلف تولید کرده است و کتاب‌های متنوع. اپلیکیشن این استارت‌اپ در زمان کوتاهی بیش از ۴۰هزار نصب گرفته است. تعداد مشترکین هم از مرز ۱۰هزار مشترک عبور کرده است و چیزی حدود ۳۰۰۰ دقیقه محتوا تولید کرده‌اند.
‌‌
پوریا عالمی که به قول خودش سردبیر این استارت‌آپ است، و نه مدیرعامل؛ و این روزها سرگرم روایت قصه است. هر روز یک قصه منتشر می‌کنند و حالا در پادگیرهای مختلف آن‌ها از مرز ۷۰۰هزار بار شنیدن قصه گذر کرده‌اند.

تبریک به تیم خوب آی‌قصه و آقایان ترابی (و البته آرش‌شون) و خیلی‌هایی که اسم‌شان را خوب یاد نگرفتم، مثل مجتبی یا کیمیا.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *