معرفی قصه

تهران، شهرضا و گراش شهرهای برنده‌ی مسابقه آی‌قصه

‌‌یکی از کارهای آی‌قصه در اسفند۹۸ و فروردین۹۹، برگزاری مسابقه «قصه‌های من و ویروس» بود که برای مخاطب کودک طراحی شده بود. این مسابقه به بهانه‌ی شیوع ویروس کرونا با همکاری آی‌قصه، روابط عمومی شهرداری تهران و معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری شکل گرفت اما به تهران محدود نشد و از شهرهای مختلف ایران برای شرکت در مسابقه اثر ارسال شد.

از آثاری که به دست ما رسید، مجموعا در سه‌بخش از ۱۲۰ اثر تقدیر شد و ۹ اثر برگزیده شدند که بیشترین برنده‌ها از شهرهای تهران، شهرضا و گراش بودند. ما تقریبا همه‌ی آثار ارسالی را روی سایت منتشر کردیم که این‌جا می‌توانید ببینید.

داوری این مسابقه را خانم مرضیه برومند و الکا هدایت دوست‌داشتنی و پوریا عالمی عزیز برعهده داشتند و علارغم مشغله‌ی زیاد این روزهایشان، حسابی وقت گذاشتند و برگزیده‌های مسابقه را به ما معرفی کردند.

چندنفر دیگر هم بودند که برگزاری این مسابقه بدون آن‌ها امکان‌پذیر نبود. آقای حسین گنجی در شهرداری تهران و نغمه آهنیان، ملیکا عالمی و مریم نوبهار در مراحل مختلف مسابقه حضور داشتند و از زمان انتشار فراخوان تا تبلیغات و گزینش اولیه‌ی آثار و ارسال هدایا با ما همراه بودند.

خبر خوب این‌که ما مشغول طراحی مسابقه‌های بعد‌ی آی‌قصه هستیم که در طول سال ۹۹ فراخوانشان را منتشر کنیم و کلی رقابت باحال و مفید بسازیم. هم برای بچه‌ها، هم برای بزرگترها!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *