معرفی قصه

داستان صوتی نقاشی کیانا

داستان صوتی نقاشی کیانا درباره حیوانات و حقوق آنها

داستان صوتی نقاشی کیانا از مجموعه‌ی هزارقصه است. این قصه کودکانه درباره‌ی دختری به نام کیانا است که خیلی خوب نقاشی می‌کشد و می‌خواهد در یک نمایشگاه نقاشی شرکت کند. کیانا برای نمایشگاه یک باغ وحش می‌کشد؛ اما وقتی دوباره نقاشی‌اش را نگاه می‌کند، می‌بیند همه‌ی حیوان‌های باغ‌وحش ناراحت هستند. کیانا از خودش می‌پرسد من که خیلی خوب آن‌ها را کشیدم. پس چرا هنوز ناراحت‌اند؟ این قصه صوتی کودکان را با حیوانات و حقوق آن‌ها و همچنین مفهوم آزادی آشنا می‌کند. داستان کوتاه نقاشی کیانا نوشته‌ی الهه ایزدی‌خواه است که با تصویرسازی سوسن آذری در اپلیکیشن آی قصه منتشر شده است. این داستان کودک را با صدای یاشار ابراهیمی می‌توانید بشنوید.

داستان صوتی نقاشی کیانا نوشته‌ی الهه ایزدی‌خواه
یاشار ابراهیمی | گوینده‌ی قصه کودکانه نقاشی کیانا
سوسن آذری | تصویرگر داستان کودک نقاشی کیانا


خلاصه‌ای از قصه کودکانه نقاشی بازی

بخش‌هایی از داستان صوتی نقاشی کیانا را در ادامه می‌خوانید.

کیانا چون خیلی نقاشی دوست داشت، تصمیم گرفت امسال هم به کلاس نقاشی برود. کیانا خیلی تمرین نقاشی می‌کرد و نقاشی‌های خیلی خوبی می‌کشید و همیشه خانم معلم بابت آن‌ها تشویق‌اش می‌کرد.

یک روز مربی نقاشی گفت: «بچه‌ها دو هفته‌ی دیگه یک مسابقه‌ی نقاشی برگزار می‌‌شه و بهترین نقاشی رو به نمایشگاه شهر می‌برند و اون‌جا نصبش می‌کنند تا مردمی که نقاشی‌ها رو دوست دارن، بیان ببینن. هر کسی که دوست داره می‌تونه توی این مسابقه شرکت کنه.»

کیانا تصمیم گرفت در مسابقه شرکت کند و دلش می‌خواست حتما برنده شود. برای همین خیلی زود دست به کار شد.

داستان صوتی نقاشی کیانا یک قصه کودکانه از اپلیکیشن داستان کودک آی قصه
داستان صوتی نقاشی کیانا

کیانا با کمک مامان‌اش مقوای بزرگی به دیوار اتاق زد و تمام مداد رنگی‌ها و ماژیک‌هایش را کنار مقوا گذاشت. او دوست داشت یک باغ وحش بزرگ با یک عالمه حیوان بکشد پس از همان روز شروع به کشیدن نقاشی‌ کرد. او هر روز قفس‌هایی با حیوانات شاد و سرحال می‌کشید و آن‌ها را رنگ می‌زد.

یک هفته بعد کار کیانا تمام شد. کیانا با خوشحالی باغ وحش‌اش را به مامان و باباش نشان داد و شب با خوشحالی خوابید. چون توانسته بود به موقع کارش را تمام کند و در مسابقه شرکت کند. اما صبح روز بعد اتفاق عجیبی افتاد…

ادامه دارد…



داستان صوتی نقاشی کیانا را کجا بشنویم؟

قصه کودکانه نقاشی کیانا در اپلیکیشن داستان کودک آی قصه منتشر شده است. با کلیک روی عکس‌های زیر به اپلیکیشن یا وب‌اپلیکیشین آی‌قصه بروید و صدها داستان کوتاه و بلند برای کودک عزیزتان پخش کنید.

اپلیکیشن آی قصه با صدها قصه شب کودکان
وب‌اپلیکیشن قصه صوتی کودکان آی قصه


داستان کودک نقاشی کیانا از مجموعه‌ی «هزار قصه» یکی از تولیدات قصه صوتی کودکان از آی قصه است.

مجموعه‌ی هزارقصه شامل چندین قصه شب و داستان کودک کوتاه و بلند تک‌اپیزودی است که کاملاً توسط تحریریه‌ی آی‌قصه تولید می‌شوند. تمامی حقوق مربوط به این قصه‌ها اعم از چاپی و نشر آنلاین آن برای شرکت دنیای کودکان آی قصه محفوظ است.

قصه های کودکانه صوتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *