معرفی قصه

داستان صوتی آتش فشان افسانه‌ای

قصه آتش فشان افسانه ای یکی از داستان های صوتی برای کودکان تولید آی قصه است

داستان های صوتی برای کودکان : قصه آتش فشان افسانه‌ای درباره‌ی دو دوست به نام‌های مونا و سوفیا است که اتفاق هیجان‌انگیزی را تجربه می‌کنند. یک روز مونا در راه مدرسه گودالی پیدا می‌کند که صداهای عجیب و غریبی از آن بیرون می‌آمده است. فردای آن روز مونا دوستش سوفیا رو می‌برد کنار آن گودال که بیشتر کنجکاوی کنند و شاید این‌طور متوجه شوند، این گودال عجیب چیست؟ آن‌ها پیش خودشان فکر می‌کنند شاید این یک آتش‌فشان خیلی کوچک است که تازه به دنیا آمده! این قصه کودک اثر فریناز مختاری، نویسنده‌ی دوست‌داشتنی آی قصه است که مجتبا حیدرپناه آن را به‌زیبایی تصویرسازی کرده است. این قصه کودکانه را با صدای خوب مرضیه پورمرشد در اپلیکیشن قصه شب صوتی آی‌قصه می‌توانید بشنوید.

فریناز مختاری نویسنده قصه صوتی آتش فشان افسانه ای است
قصه صوتی آتش فشان افسانه ای را مجتبی حیدرپناه تصویرسازی کرده است
مرضیه پورمرشد قصه صوتی آتش فشان افسانه ای را خوانده است


خلاصه قصه کودکانه آتش‌فشان افسانه‌ای

در ادامه بخش‌هایی از این قصه صوتی را می‌خوانید.

مونا یک دختر کوچولوی ۹ ساله ا‌ست. او تازه در کتاب‌های درسی‌شان با کوه‌های آتش‌فشان آشنا شده و دوست دارد یکی از آن‌ها را از نزدیک ببیند.

یک روز وقتی مونا داشت از مدرسه به خانه برمی‌گشت، دست کرد توی جیب مانتویش و دو تا سکه درآورد تا سوار تاکسی شود و به خانه برگردد. اما ناگهان سکه‌ها از دست مونا افتادند و قل خوردند و رفتند توی یک گودال عمیق.

مونا هرچه سعی کرد سکه‌ها را از توی گودال دربیاورد موفق نشد. صدای عجیبی از توی گودال شنیده می‌شد. مونا ترسید و پا به فرار گذاشت. اما تمام شب فکرش درگیر آن صدا بود.

قصه آتش فشان افسانه ای یکی از داستان های صوتی برای کودکان تولید آی قصه است
داستان های صوتی برای کودکان | آتش‌فشان افسانه‌ای

فردای آن روز، مونا و دوستش سوفیا تصمیم گرفتند به ایستگاه آتش‌نشانی نزدیک مدرسه بروند. آن‌ها هرچقدر تلاش کردند موفق نشدند ماموران آتش‌نشانی را متقاعد کنند که یک آتش‌فشان پیدا کردند. یکی از ماموران آتش‌نشانی اما وقتی اصرارهای این دو نفر را دید راضی شد همراه‌شان برود و به آتشفشان کشف‌شده‌شان رسیدگی کند. آن‌ها وقتی به گودال رسیدند دیدند که …

ادامه دارد…



داستان های صوتی برای کودکان را از کجا بشنویم؟

قصه کودک آتش فشان افسانه‌ای در اپلیکیشن قصه شب آی قصه منتشر شده است. شما می‌توانید با کلیک روی عکس‌های زیر به اپلیکیشن یا وب‌اپلیکیشین آی‌قصه بروید و صدها داستان کودکانه برای کودک عزیزتان پخش کنید.


داستان های صوتی برای کودکان را در اپلیکیشن آی قصه بیابید
با وب‌اپلیکیشن آی قصه داستان های صوتی برای کودکان پخش کنید


قصه کودکانه آتش فشان افسانه‌ای از مجموعه‌ی «هزار قصه» یکی از تولیدات داستان های صوتی برای کودکان از آی قصه است. مجموعه‌ی هزارقصه شامل چندین قصه شب و قصه کودک تک‌اپیزودی است که کاملاً توسط تحریریه‌ی آی‌قصه تولید می‌شوند. تمامی حقوق مربوط به این قصه‌ها اعم از چاپی و نشر آنلاین آن برای شرکت دنیای کودکان آی قصه محفوظ است.


داستان های صوتی برای کودکان پخش کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *