معرفی قصه

داستان صوتی شب | فصل گیلاس چینی

قصه کودکانه فصل گیلاس چینی یک داستان صوتی شب برای کودکان فارسی‌زبان است. این داستان کوتاه ماجرای گنجشک‌هایی است که در یک باغ پر از درخت‌های گیلاس، مشغول بازی با میوه‌ها می‌شوند. داستان کودک فصل گیلاس‌چینی از تولیدات آی قصه برای کودکان است و در اپلیکیشن قصه شب آی‌قصه منتشر شده است. قصه صوتی فصل گیلاس‌چینی نوشته‌ی معصومه پیریایی است که با صدای یاشار ابراهیمی ضبط شده است. همچنین تصویرسازی این قصه تابستانی را نسیم بهاری انجام داده است.

این داستان صوتی شب را معصومه پیریایی نوشته است
تصویرسازی داستان صوتی شب فصل گیلاس چینی با نسیم بهاری بوده است
یاشار ابراهیمی داستان صوتی شب فصل گیلاس چینی را خوانده است


خلاصه قصه کودکانه فصل گیلاس چینی

بخش‌هایی از این داستان صوتی شب را در ادامه می‌خوانید.

یک روز جیک‌جیکو و پرحنایی تصمیم گرفتند با دوستانشان پرطلایی و نوک‌طلا برای آب‌تنی به رودخانه‌ی نزدیک باغ بروند. آن‌ها بعد از کلی آب‌تنی و بازی که حسابی خسته و گرسنه شدند، به باغ برگشتند تا کمی غذا بخورند. پرنده‌ها روی یک شاخه از درخت گیلاس نشستند و چند دانه گیلاس خوردند.

پرطلایی رفت روی شاخه‌ بالاتر و خواست پرواز کند که یکهو…

قصه فصل گیلاس چینی یک داستان صوتی شب برای کودکان
فصل گیلاس چینی | داستان صوتی شب برای کودکان

یکهو یک گیلاس از درخت جدا شد و توی سر پرحنایی خورد.

پرحنایی نگاهی به نوک‌طلا انداخت و به تلافی یک گیلاس چید و به سمت او انداخت. همه شروع کردند به خندیدن. بعد یکهو همه‌ی گنجشک‌ها شروع کردند به کندن گیلاس و پرت کردن آن به طرف همدیگر.

آن‌ها آنقدر مشغول این بازی شدند و خندیدند که حواسشان نبود دیگر هیچ گیلاسی روی درخت نمانده…

ادامه دارد…



این داستان صوتی شب را از کجا بشنویم؟

قصه کودکانه فصل گیلاس‌چینی در اپلیکیشن قصه شب برای کودکان آی قصه منتشر شده است. شما می‌توانید با کلیک روی عکس‌های زیر به اپلیکیشن یا وب‌اپلیکیشین آی‌قصه بروید و صدها داستان کوتاه برای کودک عزیزتان پخش کنید.

برای شنیدن داستان صوتی شب فصل گیلاس چینی اپلیکیشن آی قصه را دانلود کنید
داستان صوتی شب فصل گیلاس چینی را در وب‌اپلیکیشن آی قصه بشنوید


قصه فصل گیلاس چینی از مجموعه‌ی «هزار قصه» یکی از تولیدات داستان کودک آی قصه است. مجموعه‌ی هزارقصه شامل چندین داستان صوتی شب ، قصه کودکانه تک‌اپیزودی و داستان کوتاه برای کودکان است که کاملاً توسط تحریریه‌ی آی‌قصه تولید می‌شوند. تمامی حقوق مربوط به این قصه‌ها اعم از چاپی و نشر آنلاین آن برای شرکت دنیای کودکان آی قصه محفوظ است.


دنبال داستان صوتی شب برای کودکان می‌گردید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *