مسابقه آی قصه

تمرین دفتر خلاقیت دیبا

تمرین دفتر خلاقیت دیبا

دیبا یکی از دوستان آی‌قصه است که 6 سال و 3 ماه دارد. پیش دبستانی به صورت غیر حضوری و آنلاین می رود. به دفتر خلاقیت علاقه دارد و هر وقت خودش دوست داشته باشد تمرین‌هایش را انجام می‌دهد. و حالا لطف کرده تمرین‌های دفتر خلاقیتش را برای ما فرستاده تا بقیه دوستانش هم ببینند.

مادرش می‌گوید که کتاب و کتاب خواندن را دوست دارد و کتاب‌های غیر درسی زیاد می‌خواند و مادرش برایش زیاد داستان می‌خواند. خودش هم خیلی علاقه دارد داستان تعریف کند. حتی یک کتاب درست کرده که مادرش داستان‌هایی که دیبا تعریف می‌کند را آنجا بنویسد.

حتی جزو کارهای روزانه‌اش نوشته که با عروسکش بازی کند و برای مامان و بابا قصه بخواند. به خاطر همین در تمرین دفترش یک قصه زیبا نوشته و نقاشی آن داستان را هم صفحه بعد کشیده.

مادرش شب‌ها حداقل سه تا قصه برایش می‌خواند و بعضی وقت‌ها خودش قصه تعریف می‌کند. دینا در زمان تعریف قصه‌ها به جای شخصیت‌های مختلف که صحبت می‌کند صدایش را عوض می‌کند و در نقشش فرو می‌رود.

به جز قصه‌هایی که هر شب مادرش برایش می‌خواند، هر شب آی‌قصه و الکا هم گوش می‌دهد.

«دفتر خلاقیت» یک کتاب است که کودکان با حل تمرین‌های آن می‌توانند خلاقانه به جهان نگاه کنند. تمرین‌هایی به اندازه ۳۶۵ روز سال. شما می‌توانید درباره‌ی دفتر خلاقیت این‌جا بیشتر مطالعه کنید و از فروشگاه آی‌قصه می‌توانید این دفتر را خریداری کنید.

یک کتاب که به پرورش استعداد کودکان و نوجوانان و حتی آدم بزرگ‌ها کمک می‌کند تا راحت‌تر خیال‌پردازی کنند و خلاق‌تر فکر کنند. در این کتاب که حاصل سال‌ها معلمی و آموزش نویسندگی و نوشتن به کودکان و نوجوانان و دانشجویان است پوریا عالمی با کمک و همراهی چند نفر از نویسندگان و تصویرگران جوان، سعی کرده در یک بازه یک ساله دست خواننده و مخاطب را بگیرد و قدم به قدم جلو ببرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *