خبرها

فراخوان دابسمش آهنگ شهر آی قصه

فراخوان دابسمش موسیقی شهر آی قصه های کودکانه

به گزارش اپلیکیشن قصه کودکانه آی‌قصه:‌ تا روز جهانی کودک، ۲۹ آبان‌ماه، چند روز دیگر باقی مانده است و ما تصمیم گرفته‌ایم جشن این روز را با همراهی مخاطبان آی‌قصه برگزار کنیم. به همین خاطر آهنگ مجموعه قصه های کودکانه شهر آی‌قصه را بهانه کرده‌ایم تا از شما دعوت کنیم دابسمش آهنگ شهر آی قصه را همراه با بچه‌هایتان اجرا کنید و برایمان بفرستید. ما از ویدئوهای ارسالی شما، یک ویدئوی بامزه می‌سازیم و در آبان‌ماه در اینستاگرام آی‌قصه منتشر می‌کنیم.

فراخوان دابسمش آهنگ شهر آی قصه های کودکانه

چه کسانی می‌توانند شرکت کنند؟

همه‌ی آن‌هایی که قصه های کودکانه شهر آی قصه را شنیده‌اند و با دایناماینا، هاپ‌هاپ، کرگدنی به نام کرگدن، گربه‌ی شماره‌ی ۶، آدام فاضایا و سینا و مینا دوست هستند، و حتی آن‌هایی که تا به حال ماجراهای شهر آی قصه را نشنیده‌اند، می‌توانند در این فراخوان جذاب شرکت کنند.

شرایط همراهی با فراخوان

برای شرکت در این فراخوان، فقط کافی است دابسمش آهنگ شهر آی قصه را اجرا کنید و ویدئوی اجرایتان را برای ما ارسال کنید.

آهنگ شهر آی قصه

موسیقی شهر آی قصه از زمان انتشار اولین قصه‌ی این مجموعه با استقبال مخاطبین روبه‌رو شد و ما بارها ویدئوهای زیبایی از کودکانی که این موسیقی را حفظ کرده بودند، دریافت کردیم. حالا تصمیم گرفتیم به بهانه‌ی روز جهانی کودک، در یک فراخوان همگانی آن را بازخوانی کنیم.

مجموعه سریالی شهر آی قصه یکی از محبوب‌ترین قصه های صوتی کودکانه در اپلیکیشن آی‌قصه است که ماجراهای بامزه‌ای از یک شهر خیالی عجیب و غریب را روایت می‌کند. این قصه‌های بامزه را پوریا عالمی نوشته، لیلی رشیدی آن را روایت کرده و گروهی از گویندگان محبوب از جمله بهادر مالکی، آزاده مویدی‌فرد، الکا هدایت، پیمان فاطمی و یاشار ابراهیمی به جای شخصیت‌های دوست‌داشتنی این مجموعه، صحبت کرده‌اند.

سلمان طاهری شخصیت‌های شهر آی‌قصه را طراحی کرده و تصویرسازی قسمت‌های مختلف را مجتبی حیدرپناه انجام داده است.

ترانه‌ی شهر آیقصه را پوریا عالمی سروده، نیلوفر و نیوشا قربانی آهنگسازی‌اش را انجام داده‌اند و بامداد افشار آن را تنظیم کرده است. این موسیقی دلنشین را در ادامه می‌توانید بشنوید و دانلود کنید.

شیوه ارسال ویدئو:

می‌توانید ویدئوی خود را به شماره ۰۹۳۰۴۲۳۶۰۶۱ از طریق واتساپ یا تلگرام بفرستید.

مهلت ارسال ویدئو برای فراخوان:

برای همراهی با فراخوان »دابسمش موسیقی شهر آی قصه» و ارسال ویدئو تا ۲۲ آبان‌ماه ۱۴۰۰ فرصت باقی دارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *