آی‌ قصه یک استارت‌آپ در حوزه‌ی قصه های صوتی ، داستان کودکان ، قصه‌ گویی و تولید قصه شب برای کودکان امروز از ۲ تا ۱۲ سال است. آی‌قصه جایی است برای گفتن و شنیدن قصه‌هایی به زبان فارسی برای فارسی‌زبانان سراسر جهان. شخصیت‌ها و قصه‌های جدیدی در آی‌ قصه خلق می‌شوند و تمرکز این تیم، تولید قصه برای کودکان امروز است. قصه کودکانه های تولیدشده در آی قصه ، تصویرگری می‌شود و صداپیشگان روی آن صحبت می‌کنند. هزار قصه یکی از مجموعه‌های محبوب آی‌قصه است. در هزارقصه می‌توانید قصه حیوانات ، قصه درباره دوستی ، قصه درباره کرونا و قصه های صوتی با موضوعات متنوع دیگری بشنوید.

قصه های صوتی هزارقصه

قصه های صوتی قصه کودکانه داستان کودکان قصه شب قصه حیوانات

هزار قصه مجموعه‌ای از قصه های صوتی تک اپیزودی و تک‌قسمتی است. در این بخش بیش از بیست نویسنده حضور دارند و تا به حال قصه کودکانه نوشته‌اند. نویسنده‌های مهم و نام‌آشنایی در این مجموعه قصه شب و داستان کودکان نوشته‌اند که می توان به شرمین نادری، نسیم مرعشی، رودابه کمالی، سپیده علیزاده، فریناز مختاری، الهه ایزدی‌‌خواه و … اشاره کرد. هزارقصه را تا به حال گویندگان گوناگونی روایت کرده‌اند. اما بیشتر از همه یاشار ابراهیمی و آزاده مویدی فرد راوی قصه های هزارقصه (قصه حیوانات ، قصه خانواده، قصه طبیعت و …) بوده‌اند.

آی قصه و هزاران قصه کودکانه

تمرکز اپلیکیشن دنیای کودکان آی‌قصه بر تولید قصه‌های تازه، جذاب و سرگرم‌کننده برای تمام بچه‌های فارسی‌زبانان دنیاست. به همین منظور مجموعه های متنوعی تاکنون تولید شده‌اند که با آن‌ها آشنا می شوید.

شهر آی قصه | داستان سریالی درباره یک شهر خیالی به نویسندگی پوریا عالمی است. در این مجموعه کاراکترهای بامزه‌ای حضور دارند که مورد توجه بسیاری از مخاطبین قرار گرفته است.

هزارقصه | مجموعه‌ی قصه کودکانه تک‌اپیزودی از نویسندگان تحریریه آی‌قصه.

قصه‌های سریالی | تاکنون چندین قصه سریالی دنباله‌دار برای کودکان منتشر شده است. من و خیخول، سیاره‌گردو، سحر و ربین و ماجراهای داردارکو از این جمله‌اند.

آی‌ قصه در حال حاضر قصه‌های خود را در اپلیکیشن قصه و وب‌اپلیکیشن خود، شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی و همچنین پادگیرهای متنوع منتشر می‌کند. مخاطبان آی قصه می توانند بخشی از تولیدات را به صورت رایگان بشنوند.