معرفی قصه

داستان صوتی «بازی جدید عرفان»

داستان صوتی کودکانه

داستان صوتی بازی جدید عرفان، درباره‌ی پسر کوچولویی است که حوصله‌اش در یک روز برفی سر رفته بود. عرفان‌کوچولو که هنوز به سن مدرسه‌ رفتن نرسیده بود، در خانه حوصله‌ش سر می‌رفت و دنبال یک بازی جدید بود. بچه‌های بزرگتر اجازه نمی‌دادند عرفان با آنها برف‌بازی کند. برای همین با کمک مادرش شروع کرد به ساختن آدم برفی. کم‌کم همه‌ی بچه‌ها دور او جمع شدند و از بازی جدید عرفان خوششان آمد. این داستان صوتی جالب را نسیم مرعشی نوشته و مهدیه قاسمی آن را تصویرسازی کرده است. داستان صوتی بازی جدید عرفان با گویندگی منصوره صالحی در اپلیکیشن قصه‌های صوتی کودکانه آی‌قصه منتشر شده است.

داستان صوتی

 

داستان صوتی کودکانه بازی جدید عرفان

بخش‌هایی از این داستان «بازی جدید عرفان» را در ادامه بخوانید:

عرفان کوچولو حوصله‌اش سر رفته بود. همین‌جوری نشسته بود پشت پنجره و به برادر بزرگش آرمان نگاه می‌کرد که داشت توی پارک روبه‌روی خانه با دوستانش برف بازی می‌کرد. دو سه روز بود که پشت سر هم برف می‌آمد و دیشب اخبار گفته بود که آن روز مدرسه‌ها تعطیل است. عرفان هنوز مدرسه نمی‌رود و برایش فرقی نمی‌کرد که تعطیل باشد یا نه. اما آرمان یک عالمه خوشحال شده بود. زنگ زده بود به دوستانش و قرار گذاشته بود که فردا صبح با هم بروند توی پارک کوچک روبه‌روی خانه، برف بازی کنند.

عرفان اولش خوشحال شد و فکر کرد که می‌تواند با برادرش و دوستان برادرش برف بازی کند. اما وقتی آرمان صبح لباسش را پوشید که برود بیرون، عرفان را با خودش نبرد. مثل همیشه گفت: «تو کوچولویی و مزاحم بازی کردن من می‌شی.»

مامان که دید عرفان حوصله‌اش سر رفته، گفت: «چرا نمی‌ری آدم‌برفی درست کنی؟» عرفان گفت: «آخه بلد نیستم.» مامان گفت: «من یادت می‌دم. باید اونقدر برف جمع کنی که یک گلوله بزرگ درست بشه. بعد باید یک گلوله کوچک‌تر درست کنی و بذاری روی گلوله بزرگ. اینطوری یه تن داری و یه سر. آخرش هم باید براش چشم و دهن بکشی.»

عرفان داشت فکر می‌کرد چه‌طوری می‌تواند زودتر آدم‌برفی‌اش را درست کند که ناگهان دید یکی از دوست‌های آرمان دارد به سمتش می‌آید. دوست آرمان گفت: «من از جنگ بازی با برف خسته شدم. تو داری چیکار می‌کنی؟» عرفان گفت: «دارم آدم‌برفی درست می‌کنم. مامانم بهم یاد داده.». دوست آرمان گفت: «می‌ذاری من هم کمکت کنم؟» عرفان گفت: «آره» و دوتایی با هم شروع کردند به جمع کردن برف.

                                                                                   ادامه دارد…


این قصه صوتی کودکانه را کجا بشنویم؟

داستان صوتی «بازی جدید عرفان» در اپلیکیشن قصه‌های کودکان آی‌قصه منتشر شده است. با کلیک روی عکس‌های زیر به اپلیکیشن یا وب‌اپلیکیشین آی‌قصه بروید و قصه‌های صوتی کودکانه بشنوید.

داستان صوتی کودکانه

داستان صوتی کودکانه

قصه صوتی کودکانه بازی جدید عرفان از مجموعه‌ی «هزار قصه» یکی از تولیدات قصه های صوتی کودکانه از آی قصه است.

مجموعه‌ی هزارقصه شامل چندین قصه کودک است که کاملاً توسط تحریریه‌ی آی‌قصه تولید می‌شوند. تمامی حقوق مربوط به این قصه‌ها اعم از چاپی و نشر آنلاین آن برای شرکت دنیای کودکان آی قصه محفوظ است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *