کتاب صوتی ته جدولی ها ۲ نوشته‌ی روبرتو سانتیاگو

ته جدولی‌ها در واقع مجموعه‌ای از کتاب‌های متنی-تصویری نوشته‌ی روبرتو سانتیاگو است. نویسنده‌ای خوش‌قلم که به سختی می‌توان زندگی‌‌نامه‌ای از او به زبان فارسی پیدا کرد! این نویسنده که در سال ۱۹۶۸ در مادرید به دنیا آمد، فیلم‌نامه‌نویس، نمایشنامه‌نویس، نویسنده و همچنین کارگردان اسپانیایی است. او برای اینکه بتواند به کمک کتاب‌ها، خاطره‌ای نیز در ذهن بچه‌ها ثبت کند و از یاد نرود، ماجرایی را که از بچگی تجربه کرده در این مجموعه بسیار دوست‌داشتنی تعریف می‌کند. اپلیکیشن قصه های کودکانه آی قصه این مجموعه رمان نوجوان را به‌صورت صوتی درآورده است. در ادامه درباره‌ی کتاب صوتی ته جدولی ها ۲ یا راز هفت گل به خودی بیشتر بخوانید.‌

کتاب صوتی ته جدولی ها ۲ یا راز هقت گل به خودی نوشته‌ی روبرتو سانتیاگو رمان نوجوان

کتاب صوتی ته جدولی ها درباره چیست؟

یک ته جدولی‌های دیگر، جذاب، سرگرم‌کننده و پر هیجان. این بار ته جدولی های جدانشدنی را دعوت کرده‌اند برای مسابقه. اما مگر می‌شود مسابقه را بدون گل‌زدن برد؟. روبرتو سانتیاگو، نویسنده ته جدولی ها، که خودش هم فوتبالی بوده و است، این بار هم یک گل دیگر کاشته و داستانی خنده‌دار نوشته از هفت تا گل به خودی و لباس‌هایی شکل مایو!

صحبتی با والدین: اگر نوجوانتان را در حال شنیدن کتاب صوتی ته جدولی ها ۲ دیدید، به سرعت توپ‌ها را از جلوی پایش جمع کرده و برای درمان دل درد بعد از خنده‌اش چایی دم کنید!

مشخصات رمان نوجوان ته جدولی ها ۲

تصویر جلد کتاب ته جدولی ها ۲

نام کتاب: ته جدولی ها ۲

نویسنده: روبرتو سانتیاگو

ناشر: هوپا

مترجم: سعید متین

سال انتشار: ۱۳۹۹

مشخصات کتاب صوتی ته جدولی ها ۲

دانلود کتاب صوتی ته جدولی ها ۲

کتاب‌خوان: آرمان غفاریان

سرپرست و مجری طرح: مهسا نوروزی، سارا غیاثی

آرم استیشن: بامداد افشار

عنوان آرم: وحید رونقی

میکس و مسترینگ و طراحی صدا: اسماعیل باستانی

ویرایش صوتی: علی پیدایش

ناظر ضبط: میلاد حجتی

آتلیه گرافیک؛ مجتبا حیدرپناه، سارا حنیف

ضبط‌شده در استودیو دریا

با تشکر از امین نوبهار، بیتا احمدزاده

درباره‌ی مجموعه ته جدولی ها بدانیم

ته جدولی ها در واقع مجموعه‌ای از کتاب‌های متنی-تصویری نوشته‌ی روبرتو سانتیاگو است. نویسنده‌ای خوش‌قلم که به سختی می‌توان زندگی‌‌نامه‌ای از او به زبان فارسی پیدا کرد! این نویسنده که در سال ۱۹۶۸ در مادرید به دنیا آمد، فیلم‌نامه‌نویس، نمایشنامه‌نویس، نویسنده و همچنین کارگردان اسپانیایی است. او برای اینکه بتواند به کمک کتاب‌ها، خاطره‌ای نیز در ذهن بچه‌ها ثبت کند و از یاد نرود، ماجرایی را که از بچگی تجربه کرده تعریف می‌کند. اینکه در سیزده سالگی، در مسابقات فوتبال مدرسه شرکت کرده بود و مدالی برده بود. پس با وجود حرفه‌‌ی کارگردانی و فیلم‌نامه‌نویسی، تصمیم گرفت که با توجه به آن خاطره، مجموعه رمان نوجوان با عنوان «ته جدولی‌ها» بنویسد. اولین قسمت از مجموعه کتاب صوتی ته جدولی ها «راز داروهای خواب‌آلود» و دومین قسمت آن «راز ۷ گل به خودی» نام دارد.

این نویسنده‌ی پرکار، به جز مجموعه‌ی ته جدولی‌ها، فیلم‌نامه‌ها، نمایشنامه‌ها و کتاب‌های زیادی را نوشته و فیلم‌های زیادی را هم کارگردانی کرده است. از جمله کتاب‌های او می‌توان به دزد دروغ‌ها، آخرین مرد ناشنوا، شمارش معکوس، هجده‌ساله و نیمه مهاجرها، قدرت‌های ماورایی، رویاهای ایوان و… اشاره کرد.

دانلود کتاب صوتی ته جدولی ها ۲ در آی قصه

کتاب صوتی ته جدولی ها ۲ یا راز هفت گل به خودی با صدای آرمان غفاریان برای نوجوانان فارسی‌زبان تولید شده است.

کتاب صوتی دوست تا همیشه نوشته‌ی جکلین ویلسون برای نوجوانان
کتاب‌های درِ گوشی آی‌قصه رو گوش کن و پرواز کن!

کتاب صوتی نوجوان (رمان نوجوان، داستان نوجوان، داستان کوتاه نوجوان و شعر نوجوان) بخش جدید محصولات شرکت دانش بنیان دنیای کودکان آی قصه و موسسه فرهنگی هنری آی قصه است. اسم این مجموعه کتاب‌های درگوشی است. بعد از تجربه‌های خوبی که آی قصه در تولید محتوا و قصه صوتی برای بچه‌ها داشته و تجربه و کارنامه رادیوگوشه در تولید کتاب‌های شنیدنی با استاندارد صوتی بالا، این دو استارتاپ با همکاری هم مجموعه «کتاب‌های درِ گوشی» را که مجموعه‌ای از بهترین کتابهای رمان نوجوانان است، به صورت صوتی منتشر می‌کنند.

کودکان و نوجوانان می‌توانند بهترین کتاب‌های ادبیات جهان و ایران را به صورت کتاب صوتی آنلاین در اپلیکیشن آی قصه و دیگر کتابخوان‌های فارسی یا در مجموعه کتاب‌های درگوشی بشنوند. کتابهای صوتی آی قصه (کتاب‌های در گوشی) با کارگردانی صوتی و فضاسازی صوتی اختصاصی و با صداپیشگی گویندگان حرفه‌ای ایران تولید می‌شوند. آیقصه پیش از این به صورت تخصصی قصه های کودکانه تولید می‌کرد و تولیدات خود را در اپلیکیشن قصه‌گوی آی قصه منتشر می‌کرد. اما به تازگی گروه سنی نوجوان نیز به عنوان مخاطب آی قصه شناخته می‌شود و کتاب صوتی برای نوجوان به محصولات این مجموعه اضافه شده است. کتاب صوتی را می‌توانید هرجایی بشنوید و با آن به دنیای خیال‌انگیز قصه های مطرح جهان سفر کنید.
شعار کتاب‌های درگوشی (کتاب صوتی نوجوان آی قصه) این است: کتاب‌های در گوشی گوش کن! و پرواز کن!

با کلیک روی تصاویر زیر به اپلیکیشن یا وب‌اپلیکیشن آی قصه بروید و کتاب صوتی ته جدولی ها ۲ را دانلود کنید و بشنوید.

دانلود کتاب صوتی ته جدولی ها ۲ یا راز هقت گل به خودی نوشته‌ی روبرتو سانتیاگو رمان نوجوان
کتاب صوتی ته جدولی ها ۲ یا راز هفت گل به خودی نوشته‌ی روبرتو سانتیاگو رمان نوجوان

چرا نوجوانان باید کتاب صوتی ته جدولی ها ۲ را بشنوند؟

به نقل از کتابچی: مطمئنا اکثر ما بزرگ‌سال‌ها با انیمه‌ی محبوب «فوتبالیست‌ها» آشنایی داریم. انیمه‌ای که تعداد زیادی از قهرمانان و بزرگان فوتبال دنیا را به فوتبالیست تبدیل کرد و خاطره‌های زیادی را برای ما به ارمغان آورد. اگر به خوبی به یاد داشته باشید، تصویرگری ساده ولی ماجراهای هیجان‌انگیز این انیمه، باعث می‌شد که مرتب تمام قسمت‌ها را دنبال کنیم.

به جرات می‌توان گفت که کتاب ته جدولی‌ها نه‌تنها دست کمی از این انیمه ندارد بلکه پرمحتواتر و چه‌بسا بهتر است. ته جدولی‌ها، مجموعه‌ای کمدی و سرگرم‌کننده راجع به بچه‌هایی است که یک تیم فوتبال تشکیل داده‌اند. بچه‌هایی که قسم خورده‌اند هر اتفاقی هم که بیفتد، هیچ‌چیز روابط و پیوند دوستانه‌ی آن‌ها را بر هم نخواهد زد. از آن‌جا که آن‌ها در تیمی قوی مشغول بازی فوتبال هستند، پس به مسابقات بین‌المللی زیادی دعوت می‌شوند و به کشورها و شهرهای زیادی نیز سفر می‌کنند.

آن‌ها در هر جلد از مجموعه کتاب صوتی ته جدولی ها ماجرای واقعا خنده‌دار و جذابی را از سر می‌گذرانند که هیجان‌انگیز است و می‌تواند مخاطب کودک، نوجوان و حتی بزرگ‌سال را با خود همراه کند. انگار روبرتو سانتیاگو به خوبی می‌داند که چگونه از هنر فیلم‌نامه‌نویسی و کارگردانی خودش استفاده کرده و کاری کند که مخاطب، تا آخرین صفحه کتاب را زمین نگذارد.

ویژگی‌های این مجموعه رمان نوجوان

به نقل از کتابچی: در واقع اکثر نویسنده‌ها، در امر تصویرگری زیاد تبحر ندارند. مگر اینکه مثل لیز پیشون، خودشان تصویرگر باشند. به همین دلیل هم با وجود اینکه با یک تصویرگر همکاری می‌کنند، باز هم ممکن است نتوانند از پتانسیل کامل او استفاده کرده و چشم مخاطب را درجا درگیر خود کنند. اما روبرتو سانتیاگو به خوبی می‌داند که چگونه با تصویرسازی به جا، مخاطب را به خنده وا دارد و تاثیر نوشته‌هایش را افزایش دهد. جالب اینجاست که حتی تصویرگر این مجموعه یعنی انریکه لورنسو نیز مثل نویسنده، به فوتبال حرفه‌ای علاقه‌ی زیادی دارد. اما به دلیل یک حادثه در طبیعت‌گردی، پایش آسیب می‌بیند و مجبور می‌شود که از دست‌هایش به بهترین نحو استفاده کند. پس او نیز به خوبی می‌داند که چگونه بهترین تصویرگری را در این مجموعه به نمایش بگذارد.

به جرات می‌توان گفت که مجموعه رمان نوجوان ته جدولی ها، با تکنیک‌های فیلم‌نامه‌نویسی نوشته شده است. در واقع هنگامی که آن‌ را می‌خوانید یا کتاب صوتی ته جدولی ها ۲ را می‌شنوید، ماجراها مثل یک فیلم از جلوی چشمتان عبور می‌کند و همین می‌تواند کودک و نوجوان امروزی را به خود جذب کند. جالب اینجاست که حین پخش این فیلم‌نامه‌ی داستانی، تصویرگری به وقتش ظاهر می‌شود و شما را در این مسیر کمک می‌کند.