معرفی قصه

داستان صوتی زیبا | مرغ سرباز

داستان صوتی زیبا مرغ سرباز

داستان صوتی زیبا : قصه کودکانه مرغ سرباز ماجرای دختری به نام باران است که با شروع تعطیلات تابستانی، به همراه عروسکش و دوتا جوجه کوچولو، یک سرزمین تابستانی را در اتاق‌شان مستقر می‌کنند. داستان مرغ سرباز از تولیدات آی قصه برای مجموعه هزارقصه است. این داستان کوتاه را رودابه کمالی از نویسندگان دوست‌داشتنی آی‌قصه نوشته است. این داستان شب را مریم هاشمی برای کودکان خوانده و مریم جاودانی هم آن را تصویرسازی کرده است. این قصه مخصوص بچه هایی است که نمی‌دانند چطور تعطیلات را بگذرانند!این قصه صوتی را در اپلیکیشن آی قصه می‌توانید بشنوید.

نویسنده‌ی داستان صوتی زیبا مرغ سرباز رودابه کمالی است
مریم هاشمی داستان صوتی زیبا مرغ سرباز را خوانده است
مریم جاودانی تصویر داستان صوتی زیبا مرغ سرباز را کشیده است


خلاصه قصه کودکانه مرغ سرباز

در ادامه بخش‌هایی از این داستان صوتی زیبا را بخوانید.

باران به خانه که رسید با خوشحالی کوله‌پشتی‌‌اش را پرت کرد توی اتاقش و با عجله رفت زیر تخت تا حصیر کوچکی را که مخصوص اردو و پیک نیک بود، پیدا کند.

حصیر کوچک را که پیدا کرد، رفت توی سالن و آن را جلوی کولر روی زمین پهن کرد. چند تا بالشت ریز و درشت هم آورد و دور حصیر چید.

صفحه‌ی تلویزیون را رو به حصیر چرخاند و تلویزیون را روشن کرد و گذاشت روی کانال کارتون. اما یک‌دفعه فکری به سرش زد…

مرغ سرباز یک داستان صوتی زیبا برای کودکان

باران قصه صوتی ما، بلند شد و به اتاقش رفت و با چند کاغذ بزرگ، وسایل کاردستی و مداد رنگی‌هایش برگشت. روی کاغذ بزرگ نوشت: «به سرزمین تابستانی خوش آمدید» و دور سرزمین تابستانی، بستنی، دوچرخه، اسکیت، استخر، تفنگ آبپاش و…. نقاشی کرد و کاغذش را پر از نقاشی و رنگ کرد!

باران قرار بود در این سرزمین تابستانی چه کار کند؟

ادامه دارد…



این داستان صوتی زیبا رو کجا بشنویم؟

قصه کودکانه مرغ سرباز در اپلیکیشن قصه صوتی آی قصه منتشر شده است. شما می‌توانید با کلیک روی عکس‌های زیر به اپلیکیشن یا وب‌اپلیکیشین آی‌قصه بروید و صدها قصه شب برای کودکان عزیزتان پخش کنید.

برای شنیدن صدها داستان صوتی زیبا اپلیکیشن آی قصه را دانلود کنید
داستان صوتی زیبا مرغ سرباز را در وب‌اپلیکیشن آی قصه بشنوید


قصه مرغ سرباز از مجموعه‌ی «هزار قصه» یکی از تولیدات صوتی آی قصه است. مجموعه‌ی هزارقصه شامل چندین داستان صوتی زیبا و کوتاه ، قصه کودکانه تک‌اپیزودی و داستان شب برای کودکان است که کاملاً توسط تحریریه‌ی آی‌قصه تولید می‌شوند. تمامی حقوق مربوط به این قصه‌ها اعم از چاپی و نشر آنلاین آن برای شرکت دنیای کودکان آی قصه محفوظ است.


داستان صوتی گل تابستانی را بشنوید

1 نظر در “داستان صوتی زیبا | مرغ سرباز

  1. کتاب باز گفت:

    بسیار زیبا جذاب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *