معرفی قصه

داستان صوتی کودکانه جدید سهراب و غول فنجان چای

داستان صوتی کودکانه جدید سهراب و غول فنجان چای از اپلیکیشن قصه کودک

داستان صوتی کودکانه جدید سهراب و غول فنجان چای یکی از پرشنیده‌شده‌ترین قصه های کودکان در اپلیکیشن آی قصه است. این قصه کودک درباره پسری به نام سهراب است که حوصله‌اش سر رفته و نمی‌داند چطور خودش را سرگرم کند. سهراب مشغول عصرانه خوردن می‌شود و وقتی بیسکوییت‌اش را توی چای می‌زند، بیسکوییت شل می‌شود و در فنجان می‌افتاد. بعد از این، یک اتفاق عجیب می‌افتد! یک غول از فنجان چای سهراب بیرون می‌آید. این داستان کودک بامزه را سپیده علیزاده نوشته است و بابک اسماعیلی آن را تصویرسازی کرده است. داستان صوتی سهراب و غول فنجان چای با گویندگی مهسا نوروزی در اپلیکیشن قصه های صوتی کودکانه آی‌قصه منتشر شده است.

داستان صوتی کودکانه جدید سهراب و غول فنجان چای را سپیده علیزاده نوشته است
مهسا نوروزی این قصه کودک را برای اپلیکیشن قصه های کودکان آی‌قصه خوانده است
تصویر قصه کودکانه جدید سهراب و غول فنجان چای را بابک اسماعیلی کشیده است


داستان صوتی کودکانه جدید سهراب و غول فنجان چای

بخش‌هایی از داستان صوتی کودکانه جدید سهراب و غول فنجان چای را در ادامه می‌خوانید.

سهراب بدجوری حوصله‌اش سررفته بود. رفت پیش مامان‌اش که حسابی درگیر کارهاش بود. گفت: «من حوصله‌م سررفته. بیا با هم بازی کنیم.» اما مامانش کار داشت و تا عصر نمی‌توانست باهاش بازی کند. دوست صمیمی‌اش، سینا هم رفته بود مهمانی و سهراب امروز تنهای تنها بود. مامانِ سهراب که دید سهراب حوصله‌اش سر رفته، برایش یک فنجان چای و چندتا بیسکوییت آورد و گفت: «این‌ها رو بخور، تا من کارم تموم بشه».

سهراب‌کوچولو بی‌حوصله یکی از بیسکوییت‌ها را توی فنجان زد. اما چای آن‌قدر داغ بود که بیسکوییت شل شد و افتاد توی فنجان چای. سهراب داشت به بیسکوییت پودر شده نگاه می‌کرد که یکهو یک غول آبی بزرگ از توی فنجان بیرون آمد و گفت: «من رو صدا کردید قربان؟»

داستان صوتی کودکانه جدید سهراب و غول فنجان چای در اپلیکیشن قصه های کودکان آی قصه
داستان صوتی کودکانه جدید

سهراب که از بامزگی غول آبی فنجان چای خنده‌ش گرفته بود و کم‌کم داشت سرحال و خوش‌اخلاق می‌شد، گفت: «اسم من سهرابه. به من بگو سهراب. حالا بگو چه کاری رو خوب بلدی؟»

غول دست‌هایش را بالا آورد و با انگشت‌هایش شروع کرد به شمردن: «اول این‌که می‌تونم با سرعت نور دور خودم بچرخم و گرداب درست کنم که البته پیشنهاد می‌کنم توی خونه امتحانش نکنیم چون ممکنه خونه از جاکنده شده و همه‌چیز به‌هم بریزه. دوم این‌که می‌تونم صدای وانت میوه‌فروشی در بیارم و تندتند و پشت‌سرهم بگم سیب‌زمینی، پیاز، خیار، گوجه، هندونه به شرط چاقو و این‌جور حرفا! سومین کاری که بلدم اینه که موهای عروسک‌ها رو شونه می‌کنم و مدل‌های مختلف می‌بافم. چهارم این‌که می‌تونم اتاق رو مثل دسته‌ی گل کنم. دیگه؟ بذار فکر کنم! آها! پنجم هم این‌که می‌تونم پرواز کنم…»

ادامه دارد…



ویدئوی قصه کودکانه جدید سهراب و غول فنجان چای

حالا وقت آن است که کودکتان را دعوت کنید تا ویدئویی از این داستان صوتی کودکانه جدید و جذاب ببیند و لذت ببرد.


این قصه کودک را کجا بشنویم؟

داستان صوتی کودکانه جدید سهراب و غول فنجان چای در اپلیکیشن قصه های کودکان آی قصه منتشر شده است. با کلیک روی عکس‌های زیر به اپلیکیشن یا وب‌اپلیکیشین آی‌قصه بروید و قصه های صوتی کودکانه بشنوید.

قصه های صوتی کودکانه در اپلیکیشن قصه کودک آی‌قصه
برای شنیدن داستان صوتی کودکانه جدید به وب‌اپلیکیشن قصه کودک آی‌قصه بروید


داستان صوتی کودکانه جدید سهراب و غول فنجان چای از مجموعه‌ی «هزار قصه» یکی از تولیدات قصه های صوتی کودکانه از آی قصه است.

مجموعه‌ی هزارقصه شامل چندین قصه کودک است که کاملاً توسط تحریریه‌ی آی‌قصه تولید می‌شوند. تمامی حقوق مربوط به این قصه‌ها اعم از چاپی و نشر آنلاین آن برای شرکت دنیای کودکان آی قصه محفوظ است.

قصه های صوتی کودکانه از مجموعه هزارقصه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *