معرفی قصه

داستان صوتی کودکانه شکست غول گرمایی

داستان صوتی کودکانه شکست غول گرمایی را در اپلیکیشن قصه صوتی ما بشنوید

آی‌قصه: داستان صوتی کودکانه شکست غول گرمایی با یک قصه جذاب و خلاقانه اهمیت کار گروهی و مشورت را به کودکان آموزش می‌دهد. این قصه در شهر سردستان اتفاق می‌افتد؛ جایی که سال‌هاست مردم این شهر تابستان را تجربه نکرده‌اند. و حالا اهالی این شهر با یک کار گروهی و همفکری از زمستان طولانی عبور می‌کنند. این داستان کودک را سپیده علیزاده نوشته، آرین حسنوندی آن را تصویرسازی کرده و یاشار ابراهیمی این قصه کودک جذاب را خوانده است.

سپیده علیزاده نویسنده‌ی این داستان صوتی کودکانه است.
آرین حسنوندی قصه صوتی شکست غول گرمایی را تصویرسازی کرده است.
یاشار ابراهیمی قصه صوتی کودک شکست غول گرمایی را خوانده است.


خلاصه داستان صوتی کودکانه شکست غول گرمایی

سال‌ها بود که در شهر سردستان آفتاب نتابیده بود. خورشید هر روز صبح خودش را به آسمان سردستان می‌رساند. اما ابرها جلویش را می‌گرفتند و می‌گفتند اجازه نداری نزدیک‌تر بشوی.

مردم سردستان هم گرمای آفتاب یادشان رفته بود و به اینکه هر روز برف و باران و بوران باشد عادت کرده بودند.

بچه‌های کوچک‌تر هم که اصلاً تابستان و آفتاب را ندیده بودند، سال‌ها بود هر روز و بدون تعطیلات تابستانی به مدرسه می‌رفتند.

داستان صوتی کودکانه شکست غول گرمایی از تولیدات آی قصه کودک است.
شکست یک غول گرمایی در سردستان

تا اینکه یک روز بچه‌ها به کمک معلم‌شان نقشه‌ای کشیدند و با همراهی همه‌ی مردم شهر سردستان و یک کار گروهی توانستند غول گرمایی را در خواب راهی قطب جنوب کنند و با فشار دکمه‌ی جادویی اتاق غول گرمایی، همه‌ی ابرهای بزرگ و سیاه کنار رفتند و خورشید به سردستان نزدیک شد و فصل تابستان شروع شد.



ویدئوی قصه شکست غول گرمایی

تصویرسازی‌های این داستان صوتی کودکانه بسیار جذاب است و جزییات آن حتماً شما و کودکتان را سرگرم می‌کند. بخش‌هایی از قصه را ببینید و بشنوید و لذت ببرید.





کجا بشنویم؟

قصه شکست غول گرمایی و صدها داستان صوتی کودکانه را از لینک‌های زیر می‌توانید بشنوید.

اپلیکیشن آی قصه را دانلود کنید و صدها داستان کودکانه جذاب بشنوید.
در وب‌اپلیکیشن آی قصه به صدها قصه صوتی دسترسی دارید.


قصه شکست غول گرمایی از مجموعه‌ی «هزار قصه» یکی از تولیدات صوتی آی قصه است. مجموعه‌ی هزارقصه شامل چندین داستان صوتی کودکانه تک‌اپیزودی است که کاملاً توسط تحریریه‌ی آی‌قصه تولید می‌شوند و تمامی حقوق مربوط به این قصه‌ها اعم از چاپی و نشر آنلاین آن برای شرکت دنیای کودکان آی قصه محفوظ است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *