معرفی قصه

معرفی داستان کودکانه صوتی سوپ هزار مزه

سوپ هزار مزه

داستان سوپ هزار مزه ماجرای خواهر و برادری است که یک روز وقتی مادرشان در خانه نیست، تصمیم می‌گیرند ماکارونی درست کنند. این قصه کودکانه بامزه را مکرمه شوشتری نوشته و سوسن آذری آن را تصویرسازی کرده است. داستان صوتی سوپ هزارمزه با گویندگی یاشار ابراهیمی در اپلیکیشن قصه‌های صوتی کودکانه آی‌قصه منتشر شده است.

داستان صوتی سوپ هزار مزه

بخش‌هایی از داستان سوپ هزارمزه را در ادامه می‌خوانید:

بعدازظهر بود و مامان هنوز از سرکار نیومده بود. لیلی و علی ایستاده بودند و زل زده بودند به عدس پلوی سرد توی یخچال. هیچ کدام‌شان عدس دوست نداشتند.

علی گفت: «لیلی کاش ماکارونی داشتیم! من عدس‌ها رو دوست ندارم». لیلی پیش‌بند مامان را برداشت و فکر کرد: «خوب، فکر می‌کنی ماکارونی رو چطوری درست می‌کنن؟». علی با خوشحالی درهای کابینت‌ها را باز و بسته کرد. یک بسته ماکارونی پیدا کرد. لیلی با خوشحالی گفت: «اول باید رشته‌ها رو توی آب داغ بپزیم.»

سوپ هزار مزه

علی قابلمه را پر از آب کرد و روی گاز گذاشت و شعله را روشن کرد. قابلمه گرم شد و آب شروع کرد به قل‌قل جوشیدن. علی و لیلی صندلی‌ها را کنار گاز گذاشتند و نوبتی رشته‌های ماکارونی را توی آب داغ ریختند. بعد لیلی سراغ فریزر رفت و یک بسته گوشت با یه بسته نخود فرنگی آورد و ریخت توی قابلمه. علی گوجه فرنگی دوست نداشت به جایش لیلی توی ماکارونی سس گوجه فرنگی ریخت. دوتایی بالای گاز ایستادند و جوشیدن ماکارونی‌ها را با هم نگاه کردند. آنقدر ایستادند که رشته‌های ماکارونی‌ از هم باز شد و توی آب پخش شد. اما قیافه ماکارونی با ماکارونی‌های مامان فرق داشت.

 علی گفت: «چرا شبیه ماکارونی نمیشه؟» لیلی گفت: «باید صبر کنیم». اما هرچه قدر صبر کردند ماکارونی‌ها شل‌تر می‌شدند. لیلی گفت: «علی فکر می‌کنی این ماکارونی الان شبیه چیه؟»

 علی فکر کرد و گفت : «شبیه آش!» لیلی گفت: «نه شبیه سوپ! آش که رنگش قرمز نیست».

علی نگاهی به مایع توی قابلمه کرد و گفت: «من سوپ دوست دارم! » لیلی گفت: «تازه مامان میگه توی سوپ هرچی که دوست داریم می‌تونیم بریزیم!»

ادامه دارد…

ویدئوی قصه کودکانه سوپ هزار مزه

حالا وقت آن است که کودکتان را دعوت کنید تا ویدئویی از این داستان صوتی کودکانه جدید و جذاب ببیند و لذت ببرد.

این قصه کودک را کجا بشنویم؟

قصه کودکانه سوپ هزار مزه در اپلیکیشن قصه‌های کودکان آی قصه منتشر شده است. با کلیک روی عکس‌های زیر به اپلیکیشن یا وب‌اپلیکیشین آی‌قصه بروید و قصه های صوتی کودکانه بشنوید.

داستان صوتی کودکانه

داستان صوتی کودکانه

قصه کودکانه سوپ هزار مزه از مجموعه‌ی «هزار قصه» یکی از تولیدات قصه‌های صوتی کودکانه از آی قصه است.

مجموعه‌ی هزارقصه شامل چندین قصه کودک است که کاملاً توسط تحریریه‌ی آی‌قصه تولید می‌شوند. تمامی حقوق مربوط به این قصه‌ها اعم از چاپی و نشر آنلاین آن برای شرکت دنیای کودکان آی قصه محفوظ است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *