خبرها

برنامه‌های عید آی‌قصه معرفی شد

آی‌قصه

اپلیکیشن آی‌قصه به مناسبت نوروز ۱۴۰۱ برنامه‌های گوناگون تهیه و منتشر کرده است. این برنامه‌ها در اینستاگرام و اپلیکیشن آی‌قصه منتشر شده و در دسترس مخاطبان است.

به گزارش سایت کودکان و نوجوانان آی‌قصه، تعطیلات نوروز ۱۴۰۱ آغاز شده است و در این روزها کودکان اوقات فراغت بسیاری دارند. آی‌قصه برای این روزها برنامه‌ها و قصه‌های متنوع و گوناگون تهیه کرده که در ادامه آنها را معرفی می‌کنیم:

آی‌قصه

هرشب با قصه‌های آی‌قصه

در اپلیکیشن آی‌قصه از ۲۴ اسفندماه همزمان با جشن چهارشنبه‌سوری هرشب یک قصه منتشر می‌شود. انتشار این قصه‌ها تا سیزده فروردین‌ماه ادامه دارد.

این قصه‌ها شامل قصه‌های شرمین، حیوانکی، دایناشهر و کلی قصه مختلف که موضوع بیشتر آنها بهار است. این قصه‌ها هرشب حدود ساعت ۸ شب منتشر می‌شوند.

قصه‌بازی در آی‌قصه

آی‌قصه از بهمن‌ماه سال گذشته امکان بازی کردن را در اپلکیشن خود فراهم کرده بود. به همین خاطر هم‌اکنون در اپلکیشن آی‌قصه‌ بازی‌های «مازبازی»، «بازی‌های حیوانکی»، «بازی اختلاف‌ها»، «بازی‌ یافتن شکل‌ها» و غیره در دسترس کودکان است.

هدف از ارائه این بازی‌ها تقویت خلاقیت، تمرکز و مهارت تجسمی کودکان و نوجوانان است. در ایام تعطیلات هم یک روز درمیان قرار است یک بازی در اپلیکیشن آی‌قصه منتشر شود.

خیال کن پرواز کن

آدم‌های دنیا دو دسته هستند دسته‌ی اول، آدم‌هایی که یک زندگی معمولی دارند و دسته‌ی دوم، آدم‌هایی که اهل خیا‌ل‌پردازی هستند و زندگی‌ خود را تبدیل به یک جادوی بی‌انتها می‌کنند. حالا مجموعه «خیال کن و پرواز کن» در آی‌قصه قصد دارد درمورد رویا و خیال با ما صحبت کند. پوریا عالمی در هر قسمت براساس کتابی که به اسم «دفتر خلاقیت» نوشته است، با شما در مورد یک خیال یا رویا صحبت می‌کند و شما را به دنیای جادویی خیال‌ها می‌برد. با این روش بچه‌ها و حتی بزرگترها می‌توانند به پرورش ذهن و خلاقیت خود کمک کنند و شاید بتوانند بهتر بنویسند. هم‌اکنون مجموعه «خیال کن و پرواز کن» در اپلکیشن آی‌قصه در دسترس مخاطبان است.

کتاب‌های درگوشی برای نوجوانان

آی‌قصه در تعطیلات نوروز هم برای نوجوانان برنامه‌هایی تهیه کرده است. این اپلیکیشن با همکاری رادیو گوشه و آوانامه بهترین رمان‌های نوجوانان را به کتاب صوتی تبدیل کرده است و با نام «کتاب‌های درگوشی» در اپلکیشن آی قصه در دسترس نوجوانان است. این کتاب‌ها شامل مجموعه‌های شرلوک هلمز، مجموعه هری پاتر و کتاب‌‌های ژول ورن و غیره است.

پادکستی برای یک تا سه ساله‌ها

مجموعه «سلام آوا،سلام مامان» مجموعه جدید آی‌قصه برای بچه‌های زیرسه‌ساله‌ است. این مجموعه داستان درباره دختری به نام آواست که خیلی کنجکاو است و سوالات بسیاری از مادر و پدر خود دارد. مادرش نیز با حوصله به تمام سوالات او پاسخ می‌دهد. نگار استخر که همه ما او را با سنجد می‌شناسیم، گوینده این مجموعه داستان است. مجموعه «سلام آوا، سلام مامان» هم‌اکنون در اپلکیشن آی‌قصه در دسترس کودکان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *