خبرها

اپلیکیشن کودکانه آی‌قصه برنده‌ی سه جایزه‌ی برتر جشنواره وب و موبایل ایران شد

آی قصه برنده‌ی سه جایزه‌ی جشنواره وب و موبایل ایران

استارت‌آپ آی‌قصه همزمان با تولد دوسالگی و تبدیل شدن به شرکت دانش بنیان ، به عنوان برترین سایت کودکانه و اپلیکیشن کودکانه در سال ۱۳۹۹ در جشنواره وب و موبایل ایران برنده ۳ جایزه اصلی بخش داوری وب سایت، برنده بخش داوری اپلیکیشن موبایل و برنده بخش مردمی آثار شد.

نتایج جشنواره وب و موبایل ایران در تاریخ 1 اسفند 1399 اعلام شد. در این دوره در حوزه کودک و خانواده سه جایزه‌ی اپلیکیشن برتر، وب سایت برتر و اپلیکیشن منتخب مردمی به آی قصه رسید.

امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا اختتامیه سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران به صورت آنلاین برگزار شد. جشنواره‌ی وب و موبایل ایران شامل دو بخش «رأی‌گیری داوری» و «نگاه مردمی» است. که هر ساله بخش نگاه مردمی، وب‌سایت یا نرم‌افزار موبایل‌های برگزیده در هر گروه با رأی مردمی انتخاب می‌شوند. در بخش رأی‌گیری داوری نیز، داوران با‌توجه‌به معیارهای داوری اعلام‌شده، وب‌سایت‌ها و نرم‌افزارهای موبایل را بررسی می‌کنند و به هریک از معیارها امتیاز می‌دهند و پس از آن، برگزیدگان در هر گروه را معرفی می‌کنند. کارکرد، محتوا، تجربه‌ی کلی، طراحی دیداری، ساختار و مسیر، تعامل و نوآوری ازجمله معیارهای داوری برای انتخاب برترین وب‌سایت و اپلیکیشن موبایل در هر دسته هستند.

آی‌قصه 12 اسفند 1397 فعالیت خود را با تولید پادکست برای کودکان شروع کرد و امروز بعد گذشت دوسال در زمینه‌های مختلف در کنار اپلیکیشن آی‌قصه با تولید چندین قصه سریالی و تک اپیزود، قصه صوتی، لالایی کودکانه، قصه تعاملی، کتاب قصه کودک و تولید برنامه عروسکی با هدف گسترش زبان فارسی و پرورش کودکان خلاق کار خود را توسعه داده است.

پوریا عالمی با اشاره به روند رشد استارت آپ آی‌قصه و همزمان با تولد 2 سالگی آن برنده شدن در این جشنواره را باعث خوشحالی دانست. خیلی لذت بخش است که هر شب و هر روز کودکان فارسی زبان در سراسر جهان آی قصه را انتخاب می‌کنند و به قصه‌هایش گوش می‌دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *