خبرها

آی قصه، برگزیده‌ی ایرانیان دانشگاه استنفورد

هفته‌ی گذشته، استارت‌آ‌پ «آی قصه» (iGhe3) در چهارمین گردهمایی سالانه‌ی فارغ‌التحصیلان ایرانی دانشگاه استنفورد معرفی شد و با انتخاب شرکت‌کنندگان این مراسم به عنوان استارت‌آپ دوم انتخاب شد.

۶ دسامبر ۲۰۲۰ (۱۶ آذرماه ۱۳۹۹) مجموعه فعالیت‌های «آی قصه» در گردهمایی فارغ‌التحصیلان ایرانی دانشگاه استنفورد (Iranian Stanford Professional Symposium)، که امسال به دلیل شرایط ناشی از پاندمی کووید۱۹ به صورت آنلاین برگزار می‌شد، ارائه و معرفی شد.

این گردهمایی رویدادی سالانه است که توسط انجمن دانشجویان و دانش‌آموختگان ایرانی دانشگاه استنفورد برگزار می‌شود. این نشست‌ها هر ساله میزبان سخنرانان الهام‌بخشی است که زندگی و حرفه‌ی خود را وقف عبور از موانع برای دستیابی به برابری، صلح و آینده‌ی بهتر می‌کنند. هدف از این گردهمایی‌ها شناسایی و معرفی ابتکارها و ایده‌های برتر اجتماعی برای بهبود زندگی بشر و ایجاد فرصت‌های شغلی نظیر مشاوره و مربی‌گری برای دانشجویان است.

در کنار آی‌قصه، امسال چهار ایده‌ی دیگر نیز در این رویداد معرفی شدند: زهرا عمرانی از کاریار، الهام صدری از Sadri Law، سهیل غیاثی از Storx و فرزاد نعیمی از WIN.

در ISPS2020، آی قصه توسط آرش ترابی، مدیر روابط عمومی آی قصه، معرفی شد. آرش در این رویداد درباره‌ی اهداف و فعالیت‌های آی‌قصه و نقش آن در آینده‌ی کودکان صحبت کرد.

پس از معرفی ایده‌ها در این رویداد آنلاین، ارائه‌دهندگان به پرسش‌های شرکت‌کنندگان در مورد دستاوردها و چالش‌های کاری خود پاسخ دادند. در پایان نشست، ایده‌ها در بین شرکت‌کنندگان به رای گذاشته شد و آی قصه به عنوان دومین ایده‌ی برتر برگزیده شد.

کسب این رای مایه‌ی دلگرمی ما در مسیری است که انتخاب کرده‌ایم و امیدواریم بتوانیم استاندارد محتوای کودک و نوجوان را ارتقا دهیم و در جهت رشد ادبیات کودک و نوجوان قدم‌های بلندتری برداریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *