خبرها

روز جهانی با صدای بلند کتاب بخوان

اپلیکیشن آی‌قصه

آی‌قصه‌ اینجاست تا به کمک بزرگترها و با صدای بلند برای همه‌ی بچه‌ها قصه بگوید. حتی برای بچه‌هایی که امکان دارد کسی را نداشته باشند تا برایشان قصه بخواند. ما در روز جهانی «با صدای بلند کتاب بخوان» می‌خواهیم نشان دهیم نسخه‌ی جدید اپلیکیشن آی‌‌قصه، کلی چیزهای غافلگیرکننده دارد؛ ترکیبی از بازی و قصه و کتاب صوتی.

اپلیکیشن آی‌قصه

شما در اپلیکیشن آی‌قصه با یک آبونمان ساده‌ی ماهانه، می‌توانید به دنیایی از قصه و محتوای صوتی دست‌ اول و جذاب گوش کنید.

و در بخش «کتاب‌های در گوشی» می‌توانید یک عالم کتاب صوتی رمان نوجوان درجه‌ یک، یک‌بار بخرید و در صفحه‌ی «کتاب‌های من» همیشه به آنها گوش کنید.

شما با خرید فردی یا سازمانی آبونمان آی قصه از یک جریان مستقل کودکان و نوجوانان حمایت می‌کنید. حتی اگر می‌خواهید به عنوان هدیه نوروزی یا هدیه تولد و غیره تعداد زیادی بچه را خوشحال کنید با ما تماس بگیرید. البته اگر خارج از ایران هستید و قصد خرید اشتراک اپلکیشن را دارید، حتما در info@ighe3.com به ما پیام دهید تا خیلی سریع با شما تماس بگیریم.

پرداخت آنلاین خارج از کشور هم به راحتی از داخل اپلکیشن امکان‌پذیر است.در اپلیکیشن وارد پی‌پل شوید،کد خریدتان را ثبت کنید و خیلی سریع پس از بررسی کارشناس‌های آی‌قصه اشتراکتان قعال یا تمدید می‌شود.

‌اگر می‌خواهید به همه همکاران، مشتری‌ها یا مخاطب‌هایتان آبونمان آی‌قصه را با اسم خودتان هدیه بدهید، با ما تماس بگیرید. اگر می‌خواهید ما را حمایت کنید لطفا همین الان به ما پیغام دهید تا با شما تماس بگیریم. شماره‌های تماس:

۰۹۱۶۸۳۳۳۴۵۱

۰۹۳۰۴۲۳۶۰۶۱


اگر به بخش روزهای جهانی باحال علاقه‌مند هستید، روز جهانی «وینی د پو» را هم می‌توانید بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *