معرفی قصه

قصه کودکانه جدید خونه‌ی ما توی دماغ آخرین اژدهاست

قصه کودکانه جدید صوتی خونه ما توی دماغ آخرین اژدهاست از آی قصه

در این پست می‌خواهیم یک قصه کودکانه جدید صوتی به شما معرفی کنیم که از تخیل نویسنده‌اش هیجان‌زده می‌شوید. این قصه کودک خونه‌ی ما توی دماغ آخرین اژدهاست نام دارد و از زبان کودکی روایت می‌شود که با خانواده‌اش در دماغ یک اژدها زندگی می‌کنند. او برایمان تعریف می‌کند که زندگی در دماغ اژدها چه شکلی است و چطور می‌توان آنجا خوش گذراند و البته از سختی‌های زندگی در همچین جایی هم می‌گوید. این داستان صوتی نوشته‌ی شکوه اسکندری یکی از مخاطبین آی قصه که سرشار از تخیل و خلاقیت و جذابیت است. قصه‌گویی این قصه کودکانه را مهسا نوروزی انجام داده است که یکی از گوینده‌های محبوب اپلیکیشن قصه های کودکان آی قصه محسوب می‌شود. تصویر زیبای این قصه صوتی را هم مجتبی حیدرپناه کشیده است. در ادامه هم درباره‌ی این داستان کودک بیشتر می‌خوانید و هم ویدئوی جذابی از آن می‌بینید.

مهسا نوروزی گوینده قصه کودکانه جدید صوتی آی قصه است
تصویرسازی قصه کودک را مجتبی حیدرپناه برای اپلیکیشن داستان صوتی آی قصه انجام داده است
شکوه اسکندری نویسنده قصه کودکانه جدید صوتی خونه ما توی دماغ اژدهاست


خلاصه‌ای از قصه کودکانه جدید صوتی خونه‌ی ما توی دماغ آخرین اژدهاست

بخش‌هایی از داستان صوتی خونه‌ی ما توی دماغ آخرین اژدها است را نقل کرده‌ایم.

خونه‌ی ما توی دماغ آخرین اژدهاست. اونقدر آقاجانم خونه رو محکم ساخت که اژدها با هیچ هوف و آتیشی نتونست پرت‌مون کنه بیرون. اژدها هی دستش رو به دماغش کشید و خاروند؛ ولی ما پامون رو انداختیم روی هم و بستنی‌مون رو خوردیم. هی پاش رو کشید به دماغش؛ ولی ما به‌ش محل نذاشتیم و حمام‌مون رو کردیم. آخر سر به ما عادت کرد و گفت: «من که با خونه‌های توی گوش چپ و راستم کنار اومدم، با شما هم کنار می‌آم.» آخه اژدها که نمی‌دونه زندگی توی دماغش چقدر کیف داره.

داستان صوتی خونه‌ ما توی دماغ اژدهاست از تولیدات اپلیکیشن قصه های کودکان و داستان صوتی آی‌قصه است
قصه کودکانه جدید صوتی از اپلیکیشن قصه های کودکان آی‌قصه

بچه‌هایی که توی گوش‌های بالا زندگی می‌کنن، به عشق موهای فرخورده‌ی منطقه ما سُر می‌خورن و می‌آن پایین تا قایم‌موشک‌بازی کنیم. توی همین قایم‌موشک‌بازی‌ها یه بار گم شدم و از توی چشم اژدها سر در آوردم. شانس آوردم که آقاجان به من شناکردن یاد داده بود و خفه نشدم؛ شنا کردم و خودم رو رسوندم به گوشه‌ی چشمش و نفسی تازه کردم؛ بعد دیدم بچه‌های دیگه هم دارن گوشه چشمش آبتنی می‌کنن و می‌خندن.

ادامه دارد…



ویدئوی قصه کودک خونه ما توی دماغ آخرین اژدهاست

حالا وقت آن است که کودکتان را دعوت کنید تا ویدئویی از این قصه کودکانه جدید صوتی ببیند و لذت ببرد.


این داستان صوتی را کجا بشنویم؟

داستان صوتی خونه‌ی ما توی دماغ آخرین اژدهاست در اپلیکیشن قصه های کودکان آی قصه منتشر شده است. با کلیک روی عکس‌های زیر به اپلیکیشن یا وب‌اپلیکیشین آی‌قصه بروید و صدها قصه کودک بشنوید.

برای شندیدن قصه کودکانه جدید صوتی اپلیکیشن قصه های کودکان آی‌قصه را دانلود کنید
به وب اپلیکیشن قصه های کودکان آی قصه بروید و صدها داستان صوتی بشنوید


قصه کودکانه جدید صوتی خونه‌ی ما توی دماغ آخرین اژدهاست از مجموعه‌ی «کمد سحرآمیز» از تولیدات اپلیکیشن داستان صوتی آی قصه است که با مشارکت مخاطبان شکل می‌گیرد.

مجموعه‌ی هزارقصه شامل چندین قصه کودک کوتاه و بلند تک‌اپیزودی است که در کارگاه‌های نویسندگی، گویندگی یا تصویرسازی آی قصه تولید شده‌اند. تمامی حقوق مربوط به این قصه های کودکان اعم از چاپی و نشر آنلاین آن برای شرکت دنیای کودکان آی قصه محفوظ است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *