معرفی قصه

داستان صوتی بچه گانه | برکه‌ی قورباغه‌ها

برکه قورباغه ها قصه قورباغه هایی که از حق خود دفاع می‌کنند

داستان صوتی بچه گانه برکه‌ی قورباغه‌ها قصه قورباغه های ساکن در یک برکه‌ی پرآب است که مشغول زندگی و شادی و بازی هستند. اما ناگهان یک قورباغه‌ی زورگو وارد برکه می‌شود و نمی‌گذارد آن‌ها مثل همیشه زندگی کنند. این قورباغه بلد است دستور بدهد و برای همین قورباغه‌ها می‌روند سراغ باباقورباغه که یک قورباغه‌ی پرتجربه است تا از او مشورت بگیرند. این داستان کودک از تولیدات اپلیکیشن قصه کودکانه آی‌قصه است. کودکان در این قصه شب با مفهوم مشورت و دفاع از حقوق خود آشنا می‌شوند. این داستان کودک را معصومه پیریایی نوشته و یاشار ابراهیمی آن را خوانده است. تصویر قصه را نیز نیلوفر برومند کشیده است.

معصومه پیریایی قصه کودکانه برکه ی قورباغه ها را نوشته است
یاشار ابراهیمی گوینده‌ی این داستان صوتی بچه گانه است
تصویرسازی قصه شب برکه ی قورباغه ها با نیلوفر برومند بوده است


قصه کودکانه برکه‌ی قورباغه ها

بخش‌هایی از این داستان صوتی بچه گانه را در ادامه می‌خوانید.

در دشتی سرسبز، یک برکه‌ی پرآب و بزرگ وجود داشت که قورباغه‌ها در آن کنار هم زندگی می‌کردند. قورباغه‌ها از صبح تا شب قورقور می‌کردند. توی آب می‌پریدند، شاد بودند و سرحال. اما یک روز که قورباغه‌ها زیر نور قشنگ خورشید مشغول بازی بودند ناگهان صدای بلندی شنیدند. همگی ساکت شدند و به سمت صدا برگشتند. یک قورباغه‌ی ناشناس روی یک سنگ ایستاده بود و فریاد می‌زد: «ساکت! ساکت!»

همه قورباغه‌ها ساکت شدند و به قورباغه نگاه کردند. هیچ‌کس او را نمی‌شناخت. انگار تازه به این دشت آمده بود. قورباغه‌ی تازه‌وارد با صدای بلند شروع به صحبت کرد و گفت :«من به این برکه آمدم تا زندگی کنم و چون زورم از همه شما بیشتره هر چی می‌گم باید گوش بدین وگرنه باید از برکه برین.»

داستان صوتی بچه گانه برکه قورباغه ها یک قصه شب برای کودکان
برکه قورباغه‌ها | داستان صوتی بچه گانه

قورباغه‌ها اول چون او را نمی‌شناختند و کمی از او می‌ترسیدند، به حرفش گوش می‌دادند. اما تازه‌وارد روزبه‌روز زورگوتر می‌شد و بیشتر قورباغه‌ها را اذیت می‌کرد. اهالی برکه خیلی ناراحت بودند و از دست قورباغه‌ی زورگو خسته شده بودند. برای همین تصمیم گرفتند پیش باباقورباغه که پیر و دانا بود بروند تا درباره مشکلشان با او مشورت کنند.

ادامه دارد…



این داستان صوتی بچه گانه را از کجا بشنویم؟

قصه کودکانه برکه قورباغه ها در اپلیکیشن قصه شب آی قصه منتشر شده است.

شما می‌توانید با کلیک روی عکس‌های زیر به اپلیکیشن یا وب‌اپلیکیشین آی‌قصه بروید و صدها داستان کوتاه و بلند برای کودک عزیزتان پخش کنید.

برای دسترسی به صدها داستان کودک کوتاه و بلند اپلیکیشن آی قصه را دانلود کنید
در وب‌اپلیکیشن آی قصه صدها داستان صوتی بچه گانه وجود دارد


قصه کودکانه برکه قورباغه ها از مجموعه‌ی «هزار قصه» یکی از تولیدات داستان صوتی بچه گانه از آی قصه است.

مجموعه‌ی هزارقصه شامل چندین قصه شب و داستان کودک کوتاه و بلند تک‌اپیزودی است که کاملاً توسط تحریریه‌ی آی‌قصه تولید می‌شوند. تمامی حقوق مربوط به این قصه‌ها اعم از چاپی و نشر آنلاین آن برای شرکت دنیای کودکان آی قصه محفوظ است.

باز هم داستان صوتی از آی قصه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *